English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

تا سه سال آینده هیچ کاروانی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام نمی‌شود

عباس سروری گفت: از امسال و به مدت سه سال هیچ کاروانی از هیچ‌کدام از استان‌های کشور برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اعزام نخواهد شد.

تا سه سال آینده هیچ کاروانی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام نمی‌شود

عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بابیان این مطلب که امسال به دلیل تقارن سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان‌ها به مرقد امام (ره) را نخواهیم داشت، ابراز کرد: تمامی برنامه‌های مربوط به سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب به‌صورت درون استانی برگزار می‌شود.

 سروری افزود: شاخص‌ترین این برنامه‌ها در عصر روز 14 خرداد در مسجد جامع شهر کرمانشاه و با حضور سخنران کشوری برگزار خواهد شد و میهمانان افطار را میهمان سفره بابرکت امام خمینی (ره) خواهند بود همچنین ویژه‌برنامه روز 15 خرداد نیز در تمامی مساجد استان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه دریکی از مساجد برنامه شاخص این روز را برگزار خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه برنامه‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های مختلف برای سالروز آزادسازی خرمشهر در نظر گرفته‌شده، افزود: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها شرکت یازده نفر از فرماندهان و یادگاران سال‌های دفاع مقدس در برنامه‌ای تحت عنوان" شب خاطره" در محضر مقام معظم رهبری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه