English

دوم خرداد جشن پیروزی حامیان دکتر روحانی در کرمانشاه برگزار می‌شود

ستاد مرکزی انتخابات دکتر حسن روحانی در پیامی از حماسه بزرگ مردم کرمانشاه برای اعتماد و رأی دوباره به دکتر حسن روحانی در ۲۹ اردیبهشت قدردانی کرد.

دوم خرداد جشن پیروزی حامیان دکتر روحانی در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، متن این پیام به شرح زیر است:

 مردم غیور و قهرمان دیار فرهاد و شیرین

یادآوران عظمت تاریخ بیستون و طاق‌بستان دیرین، حماسه‌سازان 29 اردیبهشت!

سلام و درود بر شمایی که در سایه‌ی تدبیر و شعور، امید را زنده کردید.

حضور تاریخی و پرشورتان در انتخابات اخیر، آزمون خیره‌کننده‌ی دیگری بود که چهره‌ی مصمم و پر امید این کهن بوم و بر را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد.

رشد فزاینده‌ی سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور گسترده‌ی شما در پای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر در عمل به اثبات رسید.

کرمانشاهی‌های دلاور و مؤمن و غیور همچون دوران جنگ و ایستادگی، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه‌ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بدخواهان با زیبایی و هنرمندی هرچه‌تمام‌تر به تصویر کشیدند و کشور؛ منافع ملی و آینده‌ی پر امید خود را با اعتماد و رأی ۶۸ درصدی به دولت دوازدهم بیمه کردند.

حضور حداکثری شما مایه‌ی مباهات و فخر ما خادمان ستاد دکتر حسن روحانی در استان است.

پیروز واقعی و راستین این انتخابات، تک‌تک ملت بزرگ و همیشه درصحنه‌ی ایران است که به حول و قوّه ی الهی توانست گامی بلند و بزرگ و استوار بردارد و چهره‌ی پرنشاط و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

ملت بزرگ ایران بارأی دادن خود باعث شدند تا این نیمه‌ی راه طی شده به منزلگاهی مطمئن منتهی شود.

ستاد دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه از همه‌ی ستادها، احزاب و فعالان خود در تشکیلات استانی و کمیته‌ها در اقصی نقاط استان از شهر و روستا که با حداقل امکانات و تدارکات و باهمت و تلاش شبانه‌روزی تک‌تک اعضاء خود نقشی بسیار مؤثر و مهم در حماسه‌ی اردیبهشت داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کند و به همراهان ریاست محترم جمهوری توصیه‌ی اکید می‌نماید که هیجان و التهاب روزها و هفته‌های رقابت جای خود را به همکاری و رفاقت داده و در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز سربلند باشند.

هیچ احساس شادمانی نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأن خردمندی و فرزانگی وادار نماید.

بر خود لازم می‌دانیم ضمن تشکر از همه‌ی آحاد جامعه، بزرگان مذاهب، ایلات و طوایف، کشاورزان، روستاییان، جامعه‌ی دانشگاهی، صنعتگران، بازرگانان، زنان و مردان، جوانان و کارگران عزیز و ستادهای کاندیداهای رقیب که در این حماسه‌ی عظیم حضور حداکثری داشتند و نیز از پدیدآورندگان امنیت، نهاد قضایی، مأموران نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان و برگزارکنندگان انتخابات، فارغ از هر مرده باد و زنده‌باد، ظرفیت شکل‌گرفته براثر این پیروزی را به سمت آشتی و گفتگوی ملی هدایت کنیم.

فرصت را غنیمت شمرده و از رسانه‌های مکتوب و به‌ویژه خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی به خاطر تولید و انعکاس به‌موقع اخبار و اطلاع‌رسانی انتخابات سپاسگزاری نماییم.

به شکرانه این حماسه و پیروزی در روز دوم خرداد با حضور سبزتان مراسم جشنی برگزار خواهد گردید.

ستاد مرکزی انتخابات دکتر حسن روحانی – استان کرمانشاه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه