English

رئیس ستاد انتخابات اردبیل:

۴۵۱نامزد شورا در اردبیل انصراف دادند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از انصراف ۴۵۱ نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل خبر داد.

۴۵۱نامزد شورا در اردبیل انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر نصیری صبح جمعه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در انتخابات شوراها شش هزار و ۶۰۹ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۵۱ نفر انصراف داده و ۶۵ نفر رد صلاحیت شدند.

وی افزود: در حال حاضر شش هزار و ۹۳ نامزد از استان اردبیل در انتخابات شوراهای شهر و روستا برای ۱۴۰ کرسی شهری و سه هزار و ۲۷۵ کرسی روستایی رقابت دارند.

وی متذکر شد: هزار و ۵۶۴ نامزد سابقه عضویت در شوراها را داشته و ۳۳۲ نفر ایثارگر هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان به تدارک هزار و ۵۹۵ شعبه اخذ رأی در استان اشاره کرد و گفت: هزار و ۲۹۲ شعبه ثابت و مابقی شعب سیار هستند.

نصیری با بیان اینکه ۵۱۶ شعبه شهری و مابقی روستایی است، اضافه کرد: در هر صندوق ۱۷ نفر و در مجموع نزدیک به ۳۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت دارند که از این تعداد ۲۰۳ نیرو امنیتی است.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان تخلفات با تذکر رفع شده و امید می‌رود در انتخابات تقلب نیز نداشته باشیم.

نصیری با بیان اینکه بخش عمده انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، اضافه کرد: امکان تقلب با شناسنامه جعلی و یا رأی تکراری وجود ندارد.

وی افزود: زمان برگزاری انتخابات از هشت صبح تا ۱۸ عصر تعیین شده و با دستور وزیر کشور قابل تمدید است.

رئیس ستاد انتخابات استان در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه نیز اضافه کرد: تصمیم‌گیری برای تعطیلی مدارس به فرمانداران و روسای آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها واگذار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه