English

شهردار قم تاکید کرد:

ضرورت حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت

شهردار قم بر ضرورت حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت تاکید کرد

ضرورت حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، شهردار قم با تاکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر عدالت، مردم سالاری و استفاده از نظر و خواست مردم در اداره کشور است، اظهار کرد: انتخابات فرصتی است تا مردم هرچند سال یکبار مهر تاییدی بر ارزش‌ها و مدل اداره جامعه بزنند و فرصتی داشته باشند تا سرنوشت خود را آن‌گونه که می‌خواهند رقم زده و خود شریک اصلی اداره و پیشبرد اهداف کشورشان باشند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره از ابتدای انقلاب اسلامی با نگاه به اهمیت حضور مردم ایران در انتخابات و مشارکت آنها در این شجره طیبه که به فرموده امام خمینی(ره) وظیفه ای است الهی، ملی انسانی که ما باید به آن عمل کنیم، سعی داشته حضور مردم را کمر‌نگ‌تر کرده و آن را نشان از ناتوانی مسئولان نظام در کسب رضایت‌مندی و عدم موفقیت شجره طیبه انقلاب اسلامی بداند، خاطرنشان کرد: حضور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان، مستکبران و یاوه‌گویانی است که همواره سعی دارند پایه‌های نظام مقدس اسلامی را که مردم هستند سست کنند و این مردم بوده‌اند که طی این ۳۸ سال همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف انتخابات، راهپیمایی‌ها و عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز برای میهن اسلامی هستیم، افزود: اول انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که سرنوشت چهار سال مدیریت اجرایی کشور در کلان‌ترین سطح را مشخص کرده و پس از آن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که هر دو نمود و مظهر عینی مشارکت در اداره کشور در بالاترین تا پایین‌ترین سطوح اجرایی است.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب مردم همانطور که می‌تواند کشور را بالنده کرده و به بهترین جایگاه ملی و بین‌المللی برساند، از طرف دیگر می‌تواند برای آینده کشور مشکل‌ساز باشد و اینجاست که ضرورت انتخاب اصلح مطرح می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص می‌فرمایند: «همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. البته ممکن است همه تلاش‌ها به نتیجه نرسد؛ اما انتخاب‌کنندگان تلاش کنند، برای این که گزینش درستی داشته باشند. این، خیلی مهمّ است... باید گشت و اصلح را پیدا کرد. باید گشت و امین‌ترین را انتخاب کرد. باید جست‌وجو کرد و در بین این چند نفر، به طور نسبی قادرترین بر اداره کشور را پیدا کرد.»

شهردار قم با تاکید بر اینکه مردم ما امروز در معرض دو انتخاب مهم هستند که هر دو در نحوه اداره کشور در آینده بسیار مهم است، تصریح کرد: شوراها مظهر اراده مردمی و مشارکت آنها در اداره شهر و روستا هستند که توانمندی بالایی را به عنوان بازوی مشورتی و نظارتی در شهرها ایجاد کرده‌اند و امروز فرصتی است تا مردم با انتخاب صالحان، رشد و پیشرفت روز افزون آینده شهر خود را رقم بزنند.

سقائیان‌نژاد در پایان اظهار امیدواری کرد که انتخابات ۲۹ اردیبهشت مظهر اراده ملی و حضور پرشور و دشمن‌شکن ایران اسلامی بوده و بار دیگر توطئه دشمنان و یاوه‌گویان برای ضربه زدن به توان و اقتدار نظام اسلامی را خنثی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه