English

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان:

حل مشکلات آب و گردوغبار از برنامه‌های رییسی برای خوزستان است

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان در در باره برنامه های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایشان برنامه‌هایی را برای بخش کشاورزی نیز مطرح کردند.

حل مشکلات آب و گردوغبار از برنامه‌های رییسی برای خوزستان است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سیدکریم حسینی با تأکید بر اینکه اولویت رییسی بحث‌های اقتصادی و معیشت مردم است و برای حل مشکلات بیکاری، ازدواج، مسکن، مبارزه با فساد و اصلاح نظام مالیاتی یک تیم منظم و مشخص برای انجام برنامه‌های خود دارد، این انتقاد را که گفته می‌شود رییسی برنامه‌ای ندارد، رد کرد و گفت: اصلا آقایانی که انتقاد می‌کنند خودشان برنامه‌های‌شان را اعلام کنند.

 سیدکریم حسینی با بیان اینکه رئیسی معتقد است که این موارد، لازم و ملزوم یکدیگر هستند، گفت: باید بگویم با این روندی که پیش می‌رود، اتفاقا دولت فعلی برنامه‌ای برای اشتغال نداشته و به برنامه‌های پنج ساله عمل نکرده است.

حسینی با اشاره به برنامه‌ این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در زمینه یارانه‌ها نیز گفت: حجت‌الاسلام رییسی در این بخش برنامه دارد و برای سه‌دهک پایین جامعه، افزایش حداقل سه برابری یارانه‌ها را مطرح کرده است؛ همچنین او در بحث ارتباطات خارجی کشور و معیشت مردم اعلام موضع کرده است.

وی خاطرنشان‌ کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که رییسی مطرح کرد، این است که ما منابعی در کشور داریم و با این منابع و فرصت‌های موجود، مشکل اساسی ما مدیریت اجرایی کشور است و باید در این بخش تغییراتی ایجاد شود؛ ایشان برنامه‌هایی را برای بخش کشاورزی نیز مطرح کردند. پیگیری دیگر مشکلات استان همچون آب و گردوغبار از دیگر برنامه‌های این نامزد انتخابات یاست‌جمهوری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه