English

روحانی در اهواز:

نمی گذاریم تحریم ها برگردد/ اولویت دولت دوازدهم محیط زیست خوزستان است

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر روز سه شنبه در سفر تبلیغات انتخاباتی به خوزستان در جمع مردم اهواز گفت: نخواهیم گذاشت که تحریم ها برگردد.

نمی گذاریم تحریم ها برگردد/ اولویت دولت دوازدهم محیط زیست خوزستان است

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر روحانی در ورزشگاه تختی اهواز و در میان طرفدارانش مردم خوزستان را مرزداران ایران اسلامی خواند و افزود:جای جای این سرزمین خونبار در برابر تجاوز ایستاد؛ سلام بر کارون و کرخه و زهره و مارون؛ و سلام بر جنوب و شمال خوزستان؛ امروز شاهد حضور شکوهمند شماییم که برای سرنوشت خود به اینجا آمده اید.

روحانی با بیان اینکه ما از سال 92 راهی را آغاز کردیم، افزود: در بعضی موارد موفق بودیم و در برخی موارد در نیمه راهیم؛ نخواهیم گذاشت تا تحریم برگردد. شما می دانید در طول این مدت همه دست به دست هم دادیم تا تحریم را از سر ایران برداریم، ما با هم قدم هایی را برداشتیم .

وی گفت: طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی که سالها مانده بود را تا پایان امسال به پایان خواهیم رساند، هنوز راهی طولانی در پیش داریم؛نخستین مصوبه سال 96 در دولت، طرح برنامه های خوزستان بوده است؛ برای آب شرب همه شهرها و روستاهای این استان ده هزار میلیارد تومان مقرر کرده ایم.

وی افزود: می دانیم گرفتار ریزگرد هستید باید با ریزگردها مقابله کنیم و طرح ملی و فراملی را برای ریزگردها اجرا کنیم، اینکه شما می‌گویید ما هوا نداریم، همه مردم ایران دل‌شان به هوای خوزستان عزیز است. ما باید با ریزگردها مقابله کنیم. ما باید طرح ملی و فراملی را برای ریزگرد اجرا کنیم.من به شما مردم خوزستان قول می‌دهم یکی از اولین اولویت‌های دولت دوازدهم محیط زیست خوزستان باشد.
شما همیشه هوای ما را داشته‌اید و باز هم دارید، ما هم با تمام توان در خدمت شما خواهیم بود. آن روز که ریزگرد و رطوبت هوا و برق و زندگی مردم اهواز را در خطر قرار داد، من اینجا می‌گویم هم من اشک ریختم و هم جهانگیری، هم شما که بیدار ماندید، ما هم بیدار ماندیم.
 روحانی خاطرنشان کرد: با همکاری کشورهای منطقه می توانیم جلوی ریزگردها را بگیریم نه با آتش زدن سفارت های آنها.

وی در ادامه گفت: چرا نباید زبان‌های اقوام مختلف در دانشگاه‌ها مورد تدریس قرار بگیرد؟ ما فاصله بین اقوام را نخواهیم پذیرفت. این‌هایی که خود را مقسم می‌دانند، از اول شروع کرده‌اند به تقسیم جوان‌ها به انقلابی و غیرانقلابی.

روحانی اظهار کرد: ما باید مشکلات کشور خودمان را خودمان حل کنیم. باید متحد باشیم. بدون رابطه درست با همسایگان و دنیا تعالی پیشرفت کشور عزیز ما امکان‌پذیر نخواهد بود. بدانید، ما به حول و قوه الهی اروند را احیا خواهیم کرد! ما منطقه آزاد اروند را همان‌طور که سامان دادیم، بیش از این سامان خواهیم داد، ما اشتغال و تجارت را در خوزستان ایجاد خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در ادامه خاطر نشان کرد: شما چه کاره‌اید که مردم را تقسیم می‌کنید؟ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و رهبری نظام متعلق به همه ایران است. چرا مردم را قطعه‌قطعه می‌کنید؟ چرا درصد درست می‌کنید؟ ما ملت صد در صدی هستیم! اما شما چرا واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویید؟ اگر می‌خواهیم ۴ سال و پیشرفت بهتری داشته باشیم، اگر می‌خواهیم مشکلات کشور را حل کنیم، باید همه روز جمعه به پای صندوق آرا برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه