English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

توسعه خطوط بی.آر.تی در چهار نقطه شهر اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به دنبال سرویس دهی بیشتر به شهروندان و کاهش حجم ترافیک در شهر اصفهان، خطوط بی.آر.تی توسعه می یابد.

 توسعه خطوط بی.آر.تی در چهار نقطه شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، صلواتی  اظهار کرد: به منظور کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک در شهر اصفهان، راه اندازی خطوط اتوبوس های تندرو در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه خط یک بی.آر.تی در  ۲ فاز و با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان تکمیل شد، ادامه داد: فاز اول خط یک بی.آر.تی  به طول ۱۰ کیلومتر از شهر ابریشم تا میدان آزادی در سال ۹۰ و فاز دوم این خط نیز به طول ۱۰ کیلومتر از میدان آزادی تا میدان قدس در سال ۹۱ به پایان رسید.

معاون حمل و نقل شهری شهرداری اصفهان به راه اندازی خط سوم اتوبوس های تندرو اشاره کرد و گفت: به تازگی خط سوم بی.آر .تی حدفاصل خیابان ارغوانیه تا میدان امام علی(ع)  به طول ۱۰ کیلومتر در ماه جاری با حضور شهردار و مدیران شهری اصفهان به بهره برداری رسمی و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

صلواتی با اشاره به اینکه توسعه خطوط بی.آر.تی در دستور کار شهرداری است، ادامه داد: عملیات اجرایی خط دوم بی.آر.تی نیز از میدان قدس تا میدان جمهوری  به طول ۴ کیلومتر در دست اجراست و تا نیمه اول سال جاری تکمیل می شود.

وی ادامه داد: عملیات احداث خطوط بی.آر.تی از میدان استقلال تا میدان جمهوری ، میدان جمهوری تا شهدای غزه، خیابان آتشگاه تا خیابان شیخ بهایی و میدان لاله تا خیابان بزرگمهر در دست طراحی و مطالعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه