English

حذف و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در محورهای کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه از ایمن‌سازی و حذف نقاط حادثه‌خیز در برخی از محورهای استان خبر داد.

حذف و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در محورهای کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن خسروانی افزود: بررسی، شناسایی و حذف و ایمن‌سازی برخی از نقاط حادثه‌خیز که بیشترین آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای را در برداشته همواره از اقدامات مهم این اداره کل از ابتدای امسال تا نیمه ماه جاری بوده و گفتنی است در این راستا نقاط حادثه‌خیز مسیرهای روانسر به پاوه و گیلان غرب به ایوان نیز در دست اجرا و ایمن‌سازی قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با تأکید بر اینکه در حال حاضر تعداد 66 نقطه حادثه‌خیز در سراسر استان وجود دارد گفت: این اقدام با عملیاتی نظیر: آشکارسازی مسیرها و نصب تابلوهای هشداردهنده، تعریض جاده‌ها، ترانشه برداری که منجر به دید بیشتر خودروها می‌گردد و در صورت لزوم احداث پل انجام می‌شود.

خسروانی همچنین به مصرف بیش از 4000 تن آسفالت سرد جهت لکه‌گیری مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی در حوزه راه‌های سراسری استان از ابتدای سال خبر داد و اظهار داشت: نصب نیوجرسی، جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز و بغل بری از دیگر اقدامات صورت گرفته راهداری این اداره کل در محورهای استان است.

وی در خاتمه عنوان کرد: بیش از 6500 مترمکعب ریزش برداری و لق گیری در محورهای سراسری استان طی بازه زمانی مذکور اجرا و انجام گردیده است.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه