English

در آستانه سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه؛

قانون در ستاد دکتر روحانی حرف اول را می‌زند

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور روز دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری به کرمانشاه سفرکرده و رأس ساعت 17 در سالن ورزشی امام خمینی (ره) با مردم دیدار خواهند کرد.

قانون در ستاد دکتر روحانی حرف اول را می‌زند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر صحرایی بابیان این مطلب که با تشکیل ستاد در استان استقبال‌های مردمی، بزرگان شهر، فرهیختگان و ... بسیار خوب بوده است، ابراز داشت: با توجه به این مهم که دکتر روحانی رئیس‌جمهور مستقر هستند، ملاک و توجه اصلی در ستادهای انتخاباتی وی بر محور قانون و اخلاق می‌چرخد.

وی هدف اصلی تشکیل ستاد را مهیاسازی فضایی شورآفرین و حداکثری مردم در این رویداد بزرگ سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: به‌رغم مشکلات پیش روی دولت طی این چهار سال، خوشبختانه کارنامه ارزنده‌ای از خدمات دکتر روحانی و هیئت همراه ایشان وجود دارد و ستاد انتخابات است درصدد توضیح و نمایان ساختن این کارها برای عموم مردم است.

دکتر صحرایی در ادامه به بروز برخی بی‌اخلاقی‌ها در فضای تبلیغات شهر توسط برخی از کاندیداها اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که مسئولین انتظامی مانع این مزاحمت‌ها بشوند.

وی در خصوص نحوه تبلیغات ستاد نیز اظهار داشت: تاکنون با سخنرانی‌های فرهیختگان و چهره‌های کشوری و استانی کار اطلاع‌رسانی هم در رسانه‌های دیداری و هم مجازی انجام‌شده، به‌علاوه تشکیل ستادها متعدد و متنوع از گروه‌ها و بخش‌های مختلف در 13 شهرستان کرمانشاه، تشکیل احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرایان معتدل گرایش به دکتر روحانی، حزب اعتدال و توسعه که به‌عنوان زیرمجموعه ستاد مرکزی استان فعالیت می‌کنند، شروع تبلیغات میدانی و حتی چهره به چهره با مردم و ... از دیگر برنامه‌هایی است که ستاد مرکزی انتخابات در حال انجام و اجرایی کردن آنها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه