English

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

تمامی ستادهای انتخاباتی در چارچوب قانون عمل کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم اولویت اول ما در برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت است.

تمامی ستادهای انتخاباتی در چارچوب قانون عمل کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، یوسف شاه‌حسینی در جلسه هماهنگی که با حضور روسای ستادهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: تمامی 6 نامزد ریاست جمهوری از نیروهای انقلاب اسلامی هستند و برای مجموعه اجرایی استان چیزی جز برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند مهم‌تر نیست.

وی با اشاره به لزوم ایجاد شورونشاط در مردم و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات روسای ستادها در استان اظهار داشت: تلاش خود را برای رعایت قانون و بی‌طرفی کامل در انتخابات بکار گرفته‌ایم و از همه انتظار داریم که برای حفظ وحدت و پرهیز از هر اقدامی که خدشه به اتحاد مردم وارد می‌کند نهایت اهتمام خود را بکار گیرند تا شاهد حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

شاه‌حسینی همچنین ضمن دعوت از روسای ستاد انتخابات نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به رعایت قانون گفت: رعایت قانون و الزامات مربوط به تبلیغات انتخاباتی و بی‌طرفی کامل مجریان و رعایت عدالت برای تمامی ستادها از راهبردهای اساسی ما در برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: هدف همه مسئولان و مجریان برگزاری انتخاباتی شکوهمند و قانونی است و همه باید از انجام هرگونه اقدامی که به حضور حداکثری مردم خدشه وارد می‌کند، جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه