English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

صدور کارنامه رانندگان تاکسی منوط به شرکت در کلاس‌های آموزشی است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: یکی از اولویت‌های برنامه‌های سازمان تاکسیرانی درسال جدید، آموزش و فرهنگ سازی در راستای استفاده از حمل ونقل عمومی با محوریت آموزش به رانندگان است .

صدور کارنامه رانندگان تاکسی منوط به شرکت در کلاس‌های آموزشی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی افزود: این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای تاکسیرانان است و در این کارگاه‌ها مسائل مختلف با حضور کارشناسان مرتبط که به‌نوعی به تاکسیرانان ارتباط دارد، آموزش داده می‌شود تا سطح آگاهی و اطلاعات عمومی تاکسیرانان افزایش یابد.

وی تأکید کرد: تأثیرگذاری این کلاس‌ها منوط به استمرار و تکرار است؛ بنابراین جدیت و پیگیری برای برگزاری این کلاس‌ها ضروری است.

به گفته مدیرعامل تاکسیرانی شهر کرمانشاه، در سال 95 بیش از یک هزار و 300 نفر از تاکسیرانان در این کلاس‌های آموزشی شرکت کردند که محوریت اصلی این کلاس‌ها پرسش و پاسخ در مورد مسائل مرتبط با سازمان تاکسیرانی بود.

وی یادآور شد: در این کارگاه‌های آموزشی علاوه ‌بر بیان سیاست‌های کلی سازمان، مباحثی در خصوص فرهنگ مشتری مداری، آموزش فرهنگ و قوانین و نکات رانندگی، کمک‌های اولیه امدادی، روابط بین راننده و مسافر و تأثیرگذاری آنان در جذب مسافر و اهمیت کار تاکسیرانان نیز ارائه می‌شود.

سلیمانی ابراز امیدواری کرد با ارائه این آموزش‌های ضمن خدمت سطح اطلاعات و آگاهی تاکسیرانان افزایش یابد و گام مثبتی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه