English

اردیبهشتی دیگر با نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

نهمین نمایشگاه مبلمان شهری، فضای سبز و خدمات شهری و ششمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از 14 تا 18 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های استان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

اردیبهشتی دیگر با نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در این دوره 114 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز، کرمان، همدان، مازندران و آذربایجان شرقی در بیش از 9000 متر مربع فضای نمایشگاهی به ارایه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند.

انواع مبلمان شهری و پارکی، تجهیزات زیباسازی و المان های شهری، علائم، تابلوها، تجهیزات ترافیکی و شهری، فضای سبز، انواع گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای و باغبانی، انواع دانه، بذر، سم و کود، گل آرایی و درختچه های تزیینی از جمله محصولات و خدماتی هستند که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

حضور دو مجموعه بازار گل و گیاه از شهر اصفهان در دو سالن مجزا برای ایجاد فضای رقابتی بهتر، برگزاری مسابقه بهترین تولیدکننده گلهای شاخه بریده توسط بازار گل و گیاه شهرداری با داوری اساتید دانشگاه های مرتبط، اتحادیه فروشندگان گل اصفهان، کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از جمله ویژگی های جالب توجه این نمایشگاه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه