English

بیستون پیشانی کرمانشاه؛

گام‌های مستحکم شهردار جدید بیستون برای ایجاد تحولات بنیادی

شورش فرامرزی طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شورای اسلامی شهرستان بیستون سکان‌دار مدیریت شهری این منطقه را بر عهده گرفت.

گام‌های مستحکم شهردار جدید بیستون برای ایجاد تحولات بنیادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در این مراسم که با حضور مهندس موسوی معاون مدیرکل دفتر امور شهری استانداری. میرزا حسینی معاون فرمانداری هرسین. مهندس رازقی کارشناس مسئول دفتر شهری. عزیزی بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر بیستون برگزار شد، شهردار جدید بیستون طی گفت‌وگویی ابراز داشت: باوجودآنکه شهرستان‌های کنگاور و صحنه اولین شهرستان‌های ورودی استان کرمانشاه هستند اما مسافرین الزامی برای ورود به این شهر را ندارند، ولی بیستون در مسیر تردد اصلی مسافرین قرار دارد و مسافرین حتماً از آن عبور خواهند کرد و به همین دلیل نیازمند برخی تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه هستیم.

وی در ادامه به همکاری‌های بیشتر شهرداری بیستون با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: وجود اماکن تاریخی همچون محدوده میراث جهانی بیستون، وجود امام‌زاده‌های متبرک در سطح شهرستان و همچنین مکان‌های طبیعی و بکر می‌تواند به‌عنوان بازویی قدرتمند برای توسعه توریسم و گردشگری در بیستون و سطح استان محسوب شود.

فرامرزی در خصوص برنامه‌های آتی به‌عنوان شهردار جدید بیستون، عنوان کرد: ساماندهی حریم رودخانه تا آستان امامزاده باقر (ع)، موضوع پایگاه محوطه پارینه‌سنگی و زمین‌های کشاورزی که در محدوده شهری واقع‌شده‌اند و هنوز تغییر کاربری داده نشده‌اند؛ ازجمله مسائلی است که در رابطه با شهر بیستون وجود دارند و باید در مجموعه شهرداری با یک برنامه‌ریزی مناسب به آن‌ها پرداخته شود.

وی ادامه داد: موضوع طرح پایلوت مسافرین تابستانی، رفع معارضین برخی از زمین‌های داخل شهر بیستون از دیگر مسائلی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی در پایان از برگزاری فستیوال‌های بزرگ فرهنگی و هنری برای معرفی هر چه بیشتر بیستون، به‌عنوان برنامه‌های آتی شهرداری یادکرد و یادآور شد: تعدادی از برنامه‌ها به‌صورت کوتاه‌مدت و 4 ماهه تعریف‌شده‌اند اما برخی دیگر از برنامه‌ها باروی کار آمدن شورای شهر جدید برای سال‌های آینده تعریف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه