English

حضور سه واحد برتر فناور کرمانشاه در نشست توسعه همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ایتالیا

واحدهای فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه در نشست توسعه همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ایتالیا حضور پیدا کردند.

حضور سه واحد برتر فناور کرمانشاه در نشست توسعه همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ایتالیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، این پارک سه واحد فناور خود را برای حضور در نشست توسعه همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ایتالیا که طی روزهای 29 تا 31 فروردین‌ماه سال جاری با حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان ایتالیایی و تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی مستقر در پارک‌های علم و فناوری کشور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، به تهران اعزام کرد.

ابزارسازان درمانگر به مدیرعاملی علیرضا سالکی و فعال درزمینهٔ تجهیزات پزشکی، شرکت بیستون تلکام به مدیرعاملی محمدرضا علیخانی و فعال درزمینهٔ تجهیزات مخابرات و شرکت نیروی غرب به مدیرعاملی مریم حسینی و فعال در زمینهٔ مخابرات در این رویداد حضور داشتند.

هرچند شرکت‌های یادشده به دلیل عدم حضور شرکت‌های ایتالیایی موفق نشدند با شرکت‌های که از قبل برای نشست رودررو با آن‌ها انتخاب‌شده بودند حضور پیدا کنند، اما درمجموع حضور در این برنامه را دربرگیرنده دستاوردهایی مناسب برای شرکت خود عنوان نمودند.

به‌طورکلی هدف از این نشست، فراهم آوردن فرصت‏های جدید برای دانشگاه‏ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشگاه‏ها و مراکز پژوهشی؛ و شرکت‌های فناور و دانش‏بنیان مستقر در پارک‏های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور ایران و ایتالیا بود.

این برنامه به‌صورت رویدادی سالانه ترتیب داده‌شده که به‌طور متناوب در ایران و ایتالیا، برگزار می‏گردد و خدمات حمایتی و اطلاعاتی برای ایجاد شراکت به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه