English

فرماندار اصفهان خبر داد:

احراز صلاحیت بیش از ۲هزار داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستای اصفهان

فرماندار اصفهان از احراز صلاحیت 2 هزار و 144 داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان توسط هیات نظارت این شهرستان خبر داد.

احراز صلاحیت بیش از 2هزار داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستای اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضوانی اضافه کرد: صلاحیت این افراد از بین 2 هزار و 412 داوطلب ثبت نام شده، پس از بررسی های صورت گرفته توسط هیأتهای اجرایی و نظارت شهرستان اصفهان به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 241 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان ثبت نام کرده اند، گفت: صلاحیت یک هزار و 51 نفر از آنها از سوی هیأت های اجرایی و نظارت احراز شد.

رضوانی آمار داوطلبان ثبت نام کننده برای انتخابات شوراهای روستاهای شهرستان اصفهان را یک هزار و 170نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، صلاحیت یک هزار و 93 داوطلب احراز شد.

رضوانی با اشاره به اینکه برای 13 کرسی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان 847 نفر ثبت نام کردند، گفت: پس از بررسی هیات های اجرایی و نظارت و همچنین اعلام انصراف تعدادی از داوطلبان، صلاحیت 740 نفر از آنها احراز شد.

وی به آمار انصراف دهندگان برای انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اصفهان اشاره ای نکرد.

داوطلبانی که صلاحیت آنها از سوی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان های استان اصفهان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان احراز نشده است می توانند از سوم تا 6 اردیبهشت شکایت خود را به هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان ارائه دهند.

هیات نظارت استان (انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا)، پس از رسیدگی و بررسی شکایت این داوطلبان، نظر خود را 17 اردیبهشت به فرماندارهای اصفهان اعلام خواهد کرد.

انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی