English

با تخصیص اعتبارات پس از ۶ سال،

مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در سفر هیئت دولت مبلغ 3 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 4 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و 1 میلیارد از اعتبارات استانی به تکمیل این پروژه اختصاص‌یافته که در صورت تأمین اعتبارات به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جریان بازدید میدانی از پروژه‌های در حال ساخت استان از مجموعه ورزشی کارگران بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت این مجموعه قرار گرفت.

دکتر رازانی ضمن بازدید از امکانات فرهنگی ورزشی کارگران استان گفت: بهره‌برداری از اماکن و ظرفیت‌های این مجموعه ضمن بهره‌مندی جامعه کار و تلاش از خدمات، در راستای امید و نشاط به کارگران جامعه هدف استان و حتی کشور درنهایت به اشتغال و تولید استان نیز کمک خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح نمود: باید سریع‌تر پیمانکار پروژه ورزشگاه کارگران مشخص و عملیات اجرایی آن از سر گرفته شود. داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این بازدید در خصوص پروژه در حال ساخت ورزشگاه کارگران، ضمن تشکر از پیگیری‌های متعهدانه استاندار در خصوص اختصاص اعتبار جهت تکمیل این پروژه که مهروموم‌ها بلاتکلیف بابی مهری، رهاشده بود، اظهار داشت: مجموعه فوق دارای 2 استخر، 5 سالن سرپوشیده و 1 بخش اداری و تجاری با مشخص شدن پیمانکار پروژه، به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: پروژه مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه به وسعت 5 هزار مترمربع و در سه‌طبقه به زیربنای 8400 مترمربع در سه‌راه حافظیه شهر کرمانشاه واقع‌شده که در سال 89 عملیات آن متوقف‌شده بود با پیگیری‌های دولت تدبیر و امید بخصوص دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دکتر رازانی استاندار کرمانشاه و با تأمین اعتبار به‌زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه