English

فرماندار اصفهان:

پیش‌بینی ۹۵۷ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و کلان‌شهر اصفهان

فرماندار اصفهان با اشاره به پیش‌بینی 957 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و کلان‌شهر اصفهان، گفت: از این تعداد، 690 شعبه متعلق به کلان‌شهر اصفهان است که در قالب 16 ستاد وظیفه پشتیبانی از انتخابات را بر عهده دارند.

پیش‌بینی 957 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و کلان‌شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضوانی در دیدار با مهدی جمالی‌نژاد، از میزبانی شایسته امسال شهرداری اصفهان از میهمانان نوروزی، تقدیر و خاطرنشان کرد: میزبانی شهرداری از میهمانان و مسافران نوروزی در شأن اصفهان انجام شد و این پذیرایی شایسته در ایام پایانی نوروز با رهاسازی آب رودخانه زاینده‌رود تکمیل شد.

فرماندار اصفهان نقش شهرداری را در برگزاری انتخاباتی باشکوه حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: شهرداری دارای نقش برجسته‌ای در تبلیغات و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با دو انتخابات ریاست جمهوری و اولین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه، افزود: امیدواریم شهرداری با ظرافت عمل و با انجام وظایف قانونی ذی ربط به گونه‌ای با حوزه انتخابیه شهرستان همکاری کند که از بروز هرگونه شائبه و گمانه‌زنی جلوگیری شده و بستر برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شود.

رضوانی با اشاره به پیش‌بینی 957 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و کلان‌شهر اصفهان، تصریح کرد: از این تعداد، 690 شعبه متعلق به کلان‌شهر اصفهان است که در قالب 16 ستاد (15 ستاد در مناطق 15 گانه شهرداری و 1 ستاد در سازمان هلال احمر) وظیفه پشتیبانی از انتخابات را برعهده دارند.

فرماندار اصفهان برگزاری انتخاباتی سالم، با مشارکت حداکثری مردم و رعایت مر قانون را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: با توجه به گستردگی فضای مجازی و انتشار سریع اخبار در آن، انتخابات باید به دور از هرگونه گرایش سیاسی و با رعایت کامل قوانین و اصل بی طرفی، برگزار شود تا شاهد بروز کمترین مشکلات در این راستا نباشیم.

وی ایجاد نشاط و امید در جامعه در آستانه انتخابات را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: ما باید با امیدآفرینی در جامعه، بستر را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، فراهم سازیم، چراکه مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف بالاخص انتخابات، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد.

رضوانی با اشاره به حجم بالای انتخابات اردیبهشت ماه سال جاری، افزود: انتخابات پیش رو، بزرگ‌ترین و پرحجم‌ترین انتخابات از آغاز انقلاب تاکنون است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه