English

تأمین و توزیع اقلام اساسی مردم کرمانشاه بعد از ایام نوروز ۹۶ همچنان ادامه دارد

مدیر تنظیم بازار و نهادهای سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: توزیع اقلام اساسی مردم استان کرمانشاه بعد از ایام نوروز نیز همچنان ادامه دارد.

تأمین و توزیع اقلام اساسی مردم کرمانشاه بعد از ایام نوروز 96 همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مهندس بهمنی پور بابیان مطلب فوق افزود: تأمین و توزیع اقلام مردم توسط مدیریت تنظیم بازار استان و در راستای کنترل قیمت اقلام اساسی صورت می‌گیرد.

بهمنی پور با اشاره به اینکه میوه توزیع‌شده ایام نوروز در استان کرمانشاه؛ پرتقال و سیب‌درختی باقیمت تنظیم بازار توزیع‌شده، گفت: 945 تن پرتقال داخلی و وارداتی از نوع والنسیا و 295 تن سیب قرمز و زرد توزیع‌شده و این روند از ابتدای سال 96 تاکنون همچنان ادامه دارد.

وی بابیان اینکه قیمت‌های میوه مصوب تنظیم بازار استان کاهش داشته، افزود: در حال حاضر پرتقال باقیمت 3700 تومان و سیب‌درختی باقیمت 3250 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی گفت: به‌اندازه کافی میوه در سردخانه‌های استان موجود است و هیچ محدودیتی ازلحاظ تأمین میوه مردم وجود ندارد.

بهمنی پور با اشاره به تأمین 1975 تن برنج به استان در ایام نوروزی، خاطرنشان کرد: از این میزان 975 تن برنج 1121 هندی و 800 تن برنج سفید وارداتی است که توزیع آن در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های بزرگ استان بوده که با اولویت مناطق محروم توزیع می‌گردد.

وی قیمت برنج هندی 1121 را هر کیلوگرم برای مصرف‌کننده 3800 تومان و برنج سفید وارداتی را هر کیلوگرم 2700 تومان بیان کرد.

وی در خصوص توزیع شکر در استان گفت: شکر به‌اندازه کافی در کارخانه‌ها استان وجود دارد و محدودیتی در عرضه شکر نداریم که باقیمت 2820 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

بهمنی بابیان اینکه گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد نیز در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان از روزهای پایانی سال 95 تاکنون در حال توزیع است افزود: از ابتدا تا پایان سال گذشته 1091 تن مرغ منجمد و 43 تن گوشت قرمز توزیع‌شده است.

وی میزان توزیع گوشت قرمز منجمد در ایام نوروزی را 23 تن و میزان گوشت مرغ منجمد را 256 تن بیان کرد که روند توزیع آن ادامه دارد.

مدیر تنظیم بازار و نهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد را 22 هزار و 500 تومان و در سایر شهرستان‌ها باقیمت 22700 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

بهمنی پور قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد را 57750 تومان بیان کرد و خاطرنشان کرد: گوشت مرغ منجمد در سایر شهرستان‌ها باقیمت 5800 تومان عرضه می‌شود.

بهمنی پور بابیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد نداریم افزود: در حال حاضر 50 تن گوشت قرمز منجمد و 60 تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است و روند ذخیره‌سازی گوشت قرمز و مرغ منجمد همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه