English

بازدید امام‌جمعه کرمانشاه از کارخانه ایران‌خودرو صحنه

نماینده محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه به همراه معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه، قائم‌مقام این سازمان از کارخانه ایران‌خودرو صحنه بازدید و از نزدیک با روند اجرایی و مراحل تکمیل این پروژه آشنا شدند.

بازدید امام‌جمعه کرمانشاه از کارخانه ایران‌خودرو صحنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت اله علما؛ نماینده محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه به همراه مهندس رحیمی؛ معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه، مهندس رستمی؛ قائم‌مقام این سازمان از کارخانه ایران‌خودرو صحنه بازدید و از نزدیک با روند اجرایی و مراحل تکمیل این پروژه آشنا شدند.

مدیر پروژه ایران‌خودرو صحنه بابیان این مطلب که عملیات اجرایی این پروژه طبق برنامه پیش‌بینی‌شده در حال اجراست و به‌زودی شاهد افتتاح این واحد صنعتی که از مصوبات سفر معظم رهبری به استان کرمانشاه است، خواهیم بود، افزود: تولیدات این کارخانه در مرحله اول از خودرو سمند به پارس تغییریافته و موتورهای tu5 به انبارها واردشده‌اند.

مهندس رحیمی نیز در این بازدید طی سخنان افزود: با پیگیری‌های مستمر استاندار کرمانشاه در سفر رئیس‌جمهور به استان، مبلغ 400 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان اختصاص‌یافته و امیدواریم همچون استان‌های برخوردار، شاهد توسعه و رونق فعالیت‌های مرتبط با خودرو ساخت کرمانشاه باشیم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری در ادامه با اشاره به این موضوع که ارزش خودروسازی بیشتر به کارهای قطعه‌سازی، مجموعه‌سازی و کارهای تکمیلی است، گفت: مدیریت ارشد استان با توجه به نزدیکی این پروژه به شهرک‌های صنعتی استان و قیمت مناسب زمین آنجا در تلاش است سرمایه‌گذاران را برای تولید قطعات خودرو جذب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه