English

آغاز مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا در ساری

هفتمین مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا با وزن کشی 77 تکواندوکار از هشت تیم داخلی و خارجی در ساری کلید خورد .

آغاز مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا در ساری

به گزارش خبرگزاری موج،این تکواندوکاران در پنج وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+ روی ترازو رفتند .

مسئول برگزاری این مسابقات گفت : براساس قرعه کشی انجام شده با حضور سرپرستان تیم های عراق (2 تیم )، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری ، ورزشکاران حریفانشان را شناخته اند.

سیدحسین زینال حسینی افزود : در گروه یک این مسابقات ، تیم های شهرداری ورامین ، پاکستان ، پلیس عراق و عمان حضور دارند و در گروه دوم هم تیم های شهدای مدافع حرم ساری ، مقاومت ساری ، آریانا افغانستان و الکتریسیته عراق به مصاف هم خواهند رفت.

وی گفت: 13 داور خارجی به همراه 12 داور ایرانی هم هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا در ساری را قضاوت خواهند کرد.

زینال حسینی افزود : ناظر فنی مسابقات از کنفدراسیون آسیا هم که سنگاپوری است عصرچهارشنبه وارد ساری شد تا علاوه بر مسابقات جام باشگاه های آسیا، مسابقات بین المللی جام فجر در ساری را نیز نظارت کند.

این مسابقات عصر جمعه 26 فروردین ماه با شناخت تیم قهرمان به پایان می رسد .

در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.

** اعلام آمادگی 18 تیم اروپایی و آسیایی برای جام بین المللی فجر

رئیس هیات تکواندو مازندران همچنین با اشاره به اینکه بعد از پایان مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا ، ساری برای نخستین بار مسابقات بین المللی جام فجر خواهد بود ، گفت : بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان از 27 فروردین ماه به مدت 2 روز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می‌شود.

نفجم اضافه کرد : برای حضور در این مسابقات تاکنون تیم هایی از کشورهای عراق (3 تیم)، هند (2 تیم)، روسیه (2 تیم)، ترکمنستان، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، عمان، لوگزامبورگ، بلژیک، بلاروس، اوکراین، تاجیکستان، ترکیه، بلغارستان و افغانستان اعلام آمادگی کرده اند.

نفجم گفت که رقابت های بین المللی جام فجر در هشت وزن قانونی برگزار می شود.

در دوره گذشته مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر که با حضور کشورهای ایران، ارمنستان، برزیل، هند، عراق، لیبی، روسیه، آذربایجان، سنگال، ترکیه و افغانستان و در 4 وزن المپیکی برگزار شد، تیم ایران با 3 مدال طلا، 2 نقره، 4 برنز و 42 امتیاز قهرمان شد و تیم های افغانستان و روسیه در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه