English

راه اندازی بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی شهید جلیل یاسوج طی سالجاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی بیمارستان 280 تخت خوابی شهید جلیل یاسوج طی سال جاری خبر داد.

راه اندازی بیمارستان 280 تختخوابی شهید جلیل یاسوج طی سالجاری

به گزارش خبرگزاری موج، اورنگ ایلامی در دیدار نوروزی رؤسای دانشگاه‌ها، معاونین، برخی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌های استان با استاندار با بیان اینکه مجوز راه اندازی چند دانشکده دیگر توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اخذ شده است، افزود: یکی از کارهای مهم در حوزه پژوهشی اخذ مجوز قطعی راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی است که برای استان در حوزه گیاهان دارویی کاری مهم و اثرگذار به شمار می‌رود .

وی بیان کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقات سلامت از کارهای مهمی است که در دست اقدام است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت آموزشی از کارهای مهم با وجود بسیاری از محدودیت‌ها این بود که تعداد 20نفر از اعضای هیئت علمی پیمانی شدند .

ایلامی تصریح کرد: در این میان دو نفر استاد تمام شدند و تعداد پنج نفر دیگر هم دانشیار شدند که از دستاوردهای خوب سال گذشته بود .

وی به اخذ مجوز برخی از دانشکده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: اخذ مجوز دانشکده داروسازی از دانشکده‌هایی است که استان نیاز مبرم به راه‌اندازی آن دارد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیگیری و راه‌اندازی دکترای تخصصی بیهوشی و روانپزشکی از دیگر اقداماتی است که دانشگاه علوم پزشکی پی‌گیری کرده است .

ایلامی به کسورات و مطالبات همکاران خود در دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و تاکید کرد: مبلغ معوقات بسیار بالا بود که در سه ماهه آخر سال، 90 درصد آن‌ها پرداخت شد و همچنین در سال گذشته 170 نفر بازنشسته شده بودند که با پی‌گیری‌ها انجام شده بخش عمده‌ای از مطالبات آن‌ها پرداخت شد.

وی گفت: راه‌اندازی بیمارستان‌های شهید دکتر جلیل، بیمارستان 96 تخت‌خوابی گچساران، بیمارستان 32 تختخوابی باشت و بهمئی از دیگر اقداماتی است که امسال انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تعداد 80 خانه بهداشت در استان راه‌اندازی شد که در این زمینه تعداد 55 پروژه دیگر نیز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه