English

شهردار اصفهان خبر داد:

افتتاح ابرپروژه منحصر بفرد استقلال تا سه ماه آینده

شهردار اصفهان گفت : برای اولین بار در کشور یک درآیگاه وزین با سبک معماری ایرانی اسلامی در کنار اجرای تقاطع غیر همسطح استقلال ساخته خواهد شد.

افتتاح ابرپروژه  منحصر بفرد استقلال تا سه ماه آینده

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جمالی نژاد در حاشیه بازدید میدان استقلال بیان کرد: ابرپروژه استقلال همراه با طرح درآیگاه علم و فناوری ظرف مدت دو الی سه ماه آینده تکمیل و به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: میدان استقلال یکی از تقاطع‌های بزرگ حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان و از مهم ترین پروژه های شهرداری محسوب می شود که در یک سال و نیم اخیر به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به مشخصات این طرح بزرگ عمرانی در اصفهان، تصریح کرد: احداث تقاطع پنج سطحی میدان استقلال اصفهان شامل میدان با 3 پل در همسطح، دو پل موازی روگذر، پل  قطارشهـری، پل زیرگذر، پل رمپ جهتی (چپگرد) است که مسیـر دسترسی به خیابان استقلال، بلوار امام خمینی، بلوار دانشگاه صنعتی اصفهـان، بزرگراه آزادگان و خیابان محمود آبادی را فراهم می آورد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ورودی شمال شهر اصفهان با اجرای تقاطع غیرهمسطح استقلال ساماندهی می شود، اضافه کرد: به دلیل قرارگیری دانشگاه صنعتی در شمال شهر این ورودی به نام درآیگاه علم و فناوری نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور یک درآیگاه وزین با سبک معماری ایرانی اسلامی در کنار اجرای تقاطع غیر همسطح استقلال ساخته خواهد شد؛ ابراز امیدواری کرد: ابرپروژه استقلال همراه با طرح درآیگاه علم و فناوری ظرف مدت دو الی سه ماه آینده تکمیل و به طور کامل به بهره برداری برسد.

جمالی نژاد با اشاره به استفاده و بکارگیری تکنولوژی نوین در ساخت پل ششم میدان استقلال اظهار کرد: پل ششم میدان استقلال با بهره گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا انجام می شود که از حیث بکارگیری تکنولوژی ساخت و معماری پل منحصر بفرد است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و کاهش بار ترافیکی، کاهش آلودگی هوا و ایجاد دسترسی های مستقیم و ایمن با سرعت بالا در محل ورودی استراتژیک شهر اصفهان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این درآیگاه به عنوان یک میدان بی نظیر و منحصر بفرد در کشور برای ورودی شهر اصفهان مطرح خواهد شد؛ تصریح کرد: در اطراف این میدان نورپردازی های زیبا، اَبنماها و فضاهای سبز مخصوص همراه با کاشت درختان زینتی پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه