English

بیش از ۹ هزار و ۴۱۵ مأموریت‌ اورژانس در نوروز ثبت شده است

ستاد شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد کل مأموریت‌های اورژانس در ایام نوروز به بیش از 9 هزار و 415 رسیده که از این میان 3 هزار و 10 مأموریت ترافیکی و 6 هزار و 407 مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

بیش از 9 هزار و 415 مأموریت‌ اورژانس در نوروز ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در ایام نوروز ستاد شبانه‌روزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گزارشی از هفده روز فعالیت خود در تعطیلات ابتدایی سال را منتشر کرد؛ بر طبق این گزارش تا روز گذشته 17 نفر بر اثر سوانح جاده‌ای فوت شده‌اند، کل مأموریت‌های اورژانس این ستاد در ایام نوروز به بیش از 9 هزار و 415 رسیده است که  از این میان 3 هزار و 10 مأموریت ترافیکی و 6 هزار و 407 مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

ستاد هدایت و مرکز پایش مراقبت‌های پزشکی هم در ایام نوروز با ارائه بیش از هزار و 850 خدمت به بیماران اورژانسی و 107 خدمت به بیماران دیالیزی تعطیلات را پشت سر گذاشته و466 مورد بازدید نظارتی از مراکز مراقبت‌های پزشکی نیز در ایام نوروز داشته است.

مرکز فوق تخصصی کودکان امام حسین اصفهان هم در ایام نوروز  با 100 اشغال تخت‌های اورژانس ، ویژه ( NICU-PICU)با حضور فعال اتندینگ هیأت علمی دانشگاه پذیرای همشهریان اصفهانی وهموطنان از استان‌های چهارمحال بختیاری ، کاشان ، قم ، تهران ، یزد ، خوزستان  و اراک بوده است.

در ایام نوروز مراجعین به اورژانس اعم از بستری و سرپایی  6 هزار و 688مورد، ویزیت کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی  2 هزار و 202 نفر، مراجعین جهت خدمات تشخیصی 2 هزار و 693 مورد، انجام اعمال  اورژانس145مورد و سایر خدمات از جمله دیالیز 188بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه