English

مسئول اورژانس ۱۱۵ پلدختر خبر داد:

اعزام بالگرد برای انتقال مصدومان تصادف پلدختر به خرم آباد

مسئول اورژانس 115 پلدختر گفت: اورژانس امداد هوایی لرستان برای انتقال مصدومان تصادف نیسان در پلدختر به خرم آباد اعزام می شود.

اعزام بالگرد برای انتقال مصدومان تصادف پلدختر به خرم آباد

به گزارش خبرگزاری موج، حمزه مهری روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران شهرستان پلدختراظهار داشت: یک دستگاه خودرو وانت نیسان حین حمل زائران امامزاده شاه احمد پلدختر به دلیل صعب العبور بودن و شیب تند جاده به دره سقوط کرد.

وی افزود: اورژانس 115 پلدختر بلافاصله جهت انتقال مجروحان 6 دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام کرد و مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 به مرکز درمانی روستای پاعلم انتقال یافتند.

مسئول اورژانس 115 پلدختر اظهار داشت: جهت انتقال مصدومانی که حال آنها وخیم است از اورژانس امداد هوایی مرکز استان لرستان درخواست اعزام بالگرد به منطقه شده است که این بالگرد تا دقایقی دیگر برای انتقال مصدومان به خرم آباد وارد شهرستان پلدختر می شود.

بر اساس این گزارش، امامزاده شاه احمد پلدختر به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع هزار و 610 متری کبیرکوه دارای جاده دسترسی پیچ در پیچ با شیب بسیار تند و پرتگاه های خطرناک و متعددی است و به همین خاطر هرساله در ایام نوروز شاهد سقوط وسایل نقلیه به ویژه نیسان وانت حامل زائران در این مسیر هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه