English

در آستانه روز طبیعت؛

جایگاه های عرضه سوخت استان سمنان‌ در آماده باش کامل هستند

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: در آستانه روز طبیعت تمامی مکان های عرضه سوخت استان سمنان در آماده باش کامل هستند.

جایگاه های عرضه سوخت استان سمنان‌ در آماده باش کامل هستند

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرگزاری موج، ضمن بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود به منظور ارائه خدمت رسانی به مردم همه همت و توان خود را به کار می بندد، ابراز داشت: 59 محل عرضه سوخت مایع و 39 جایگاه عرضه سی ان جی فعال، تا پایان نیمه فروردین آماده خدمت رسانی به مردم در موج دوم مسافرت های نوروزی و دوست داران طبیعت در روز سیزدهم فروردین ماه خواهند بود.

وی افزود: با نزدیک شدن به روز طبیعت وتداخل موج دوم سفرهای نوروزی مردم نگران تهیه سوخت خودروهای خود نباشند چرا که تمامی تدابیر لازم برای این ایام اندیشه شده است و مسئولان مربوطه آماده پاسخگوئی به هموطنان هستند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: هم وطنان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده و بروز هرگونه مشکل در نحوه سوخت رسانی می توانند با سامانه مرکز پاسخگویی شکایات مردمی 09627 و شماره پیامگیر منطقه شاهرود به 3000880011 تماس گرفته تا در اولین فرصت نسبت به پیگیری و رفع مشکل به وجود آمده اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه