English

فرماندار قم:

قم قابلیت اجرای طرح آرامش بهاری در بسیاری از ایام سال را دارد

فرماندار قم گفت: طرح آرامش بهاری در بسیاری از مناسبت‌های مذهبی و ملی به ویژه در شهرهای مذهبی مانند قم قابلیت اجرا دارد.

قم قابلیت اجرای طرح آرامش بهاری در بسیاری از ایام سال را دارد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرماندار قم در ارتباط با اجرای طرح آرامش بهاری در قم اظهار کرد: این طرح تاثیرات مثبت فراوانی داشته و هر چه بیشتر به آن پرداخته شود، شاهد برکات بیشتری هم خواهیم بود.

وی افزود: کیفیت اجرای طرح آرامش بهاری در قم طی نوروز امسال نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و مسئولان اوقاف برای این منظور برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته‌اند.

رضا سیار با تاکید بر تسلط مبلغان روحانی اوقاف در خیمه‌های معرفت به مسائل روز اجتماع عنوان کرد: طی بازدیدهایی که از برخی بقاع متبرکه داشتیم، شاهد استقبال گسترده زائران از خیمه‌های معرفت بودیم و این امر نشان‌دهنده تاثیرگذاری مثبت طرح بر زائران است.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره خانوادگی، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره وقف و محصولات فرهنگی به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، از جمله اقدامات خوب اوقاف استان قم در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری محسوب می‌شود.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری در بسیاری از مناسبت‌های مذهبی و ملی قابلیت اجرا دارد به ویژه در شهرهای مذهبی مانند قم که طی مناسبت های مختلف اسلامی، شاهد حضور گسترده زائرانی از اقصی نقاط ایران و جهان هستیم.

وی با بیان اینکه عموم اقشار جامعه نیازمند مشاوره‌های مداوم فرهنگی، اعتقادی و مذهبی هستند گفت: معتقدم طرح آرامش بهاری با خصوصیات ویژه خود، نباید منحصر به ایام نوروز باشد بلکه می‌توان با استفاده از ظرفیت زمان‌های خاص و مکان‌های مقدسی همچون حرم مطهر و مسجد جمکران، نسبت به اجرای منظم آن در طول سال اقدام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه