English

رئیس اداره نظارت سازمان صنعت خراسان جنوبی :

۲۲۵ پرونده تخلف اصناف خراسان جنوبی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: 4 هزار و 738 مورد بازدید از اصناف و شبکه های توزیع کالا و خدمات انجام شده که در این بازدیدها 225 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

225 پرونده تخلف اصناف خراسان جنوبی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد

علی تهوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: طرح بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان جنوبی ویژه سال نو، از دهم اسفند در خراسان جنوبی آغاز که تاکنون بیشترین تخلفات در صنوف میوه و تره بار، پوشاک و کیف و کفش ثبت شد.

وی بیان کرد: از آغاز این طرح تاکنون، 4 هزار و 738 مورد بازدید از اصناف و شبکه های توزیع کالا و خدمات خراسان جنوبی انجام شده که بیشترین تخلفات در صنوف میوه، پوشاک و کیف و کفش است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: پس از صنوف میوه و تره بار، پوشاک و کیف و کفش، بیشترین تخلفات در صنف مواد پروتئینی ثبت شده است.

تهوری بیشترین تخلفات را مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت بر روی کالاها و ارائه نکردن فاکتور خرید اعلام کرد و گفت: 71 گشت مشترک در استان، مسئولیت بازرسی از شبکه های توزیع کالا و خدمات را بر عهده دارند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان جنوبی بیان کرد: طرح بازرسی از اصناف و شبکه های توزیع کالا و خدمات با همکاری دستگاه هایی از جمله صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشت، اتاق اصناف و میراث فرهنگی اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه