English

ارائه خدمات شبانه روزی نوروزی به سالمندان در حرم کریمه اهل بیت(س)

رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: در ایام نوروز به صورت فوق العاده، ۴ دستگاه ماشین زائر بر جهت انتقال زائرین و ۳۰۰ نیرو، جهت ارائه خدمات به سالمندان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.

ارائه خدمات شبانه روزی نوروزی به سالمندان در حرم کریمه اهل بیت(س)

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: از اول فروردین 96 کلیه انبارهای توشه، زیر نظر اداره خدمات زائر جهت ارائه خدمات به زائرین و مسافرین به صورت رایگان فعالیت می کند.

وی افزود: در ایام نوروز به صورت فوق العاده، 4 ماشین جهت انتقال زائرین  و 300 نیرو، جهت ارائه خدمات به سالمندان به صورت  شبانه روزی به همراه 60 ویلچر و صندلی چرخ دار، آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

افتخاری خاطر نشان کرد: ارائه چادر شستشو شده در 6 نقطه پیرامون حرم مطهر برای تشرف بانوان به حرم مطهر، به صورت 24 ساعته و فعالیت شبانه روزی دفاتر امانات و دریافت اشیاء قیمتی زائرین از دیگر خدمات این اداره در ایام نوروز می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد زائرین و مسافرین در ایام نوروز، تمامی کفشداری ها جهت رفاه حال زائرین و مسافرین به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه