English

غرفه «عفاف و حجاب» در خیمه معرفت علی بن جعفر(ع) برپا شد

مسئول خیمه معرفت حضرت علی بن جعفر(ع) گفت: غرفه «عفاف و حجاب» در این خیمه واقع در عوارضی قم – تهران برپا شد.

غرفه «عفاف و حجاب» در خیمه معرفت علی بن جعفر(ع) برپا شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مسئول فرهنگی خیمه معرفت حضرت علی بن جعفر(ع) با اشاره به برپایی خیمه معرفت حضرت علی بن جعفر(ع) در محل عوارضی قم – تهران اظهار کرد: این خیمه همه روزه از 9 صبح تا ساعت 24 و تا پایان تعطیلات نوروزی، میزبان زائران و گردشگران خواهد بود.

وی افزود: جُنگ‌ها و مسابقه‌های فرهنگی و معارفی مختلفی ویژه گروه‌های سنی مختلف در این مکان تدارک دیده شده است به طوری که همه مسافران از سن کودکی تا کهنسالی می توانند از برنامه‌های خیمه استفاده کنند.

حجت الاسلام صدر با بیان اینکه این خیمه دارای غرفه‌های مختلفی است خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های از پیش در نظر گرفته شده، افزایش تعداد غرفه‌ها در طول تعطیلات نوروز بود که در همین راستا غرفه «عفاف و حجاب» برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این غرفه سال گذشته هم فعالیت چشمگیری داشت و با استقبال گسترده مواجه شده بود گفت: در این غرفه که توسط بانوان مبلغه مدیریت می‌شود، تبلیغ حجاب کامل اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد به این صورت که دختران و بانوان بازدیدکننده می‌توانند به همراه چادرهایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد عکسی به یادگار بگیرند، عکسی که به صورت پوستر یا تخته شاسی چاپ شده و به آنها ارائه می‌شود و به این شکل تشویق به استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه