English

بوستان فدک استراحتگاه اصلی مسافرین نوروزی شهر قم

شهردار منطقه سه قم گفت: تمام امکانات زائر در بوستان فدک پیش بینی شده و این بوستان از ماههای قبل برای پذیرایی از مسافرین آماده گردیده و در واقع این بوستان کمپینگ اصلی استقبال از مسافرین در شهر قم است.

بوستان فدک استراحتگاه اصلی مسافرین نوروزی شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، شهردار منطقه سه قم با اشاره به اسکان مسافران در بوستان‌های منطقه سه قم، اظهار کرد: در دو بوستان فدک و لاله اسکان چادرخواب مسافران را داریم، بوستان فدک یکی از چهار استراحت گاه اصلی شهر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبار خوبی که از سفر رهبر معظم انقلاب داشتیم، یک قرارداد بالای سه و نیم میلیارد تومان برای آماده سازی بوستان فدک منعقده شده و این بوستان به خوبی برای پذیرایی از مسافرین آماده گردیده و این بوستان، کمپینگ اصلی استقبال از مسافرین است.

پوریافر افزود: در بوستان فدک امکانات ماسبی از جمله ۳۵۰ سکوی نشیمن با ظرفیت دو هزار نفر، پنج نمازخانه مردانه و زنانه، پنج مجموعه پارکینگ؛ ۶ دستگاه سرویس بهداشتی، هزار و ۲۰۰ متر مربع مجموعه بازی و ۱۸ عدد آبخوری وجود دارد، همچنین مجموعه برق این بوستان ایمن سازی شده است.

وی با اشاره به وضعیت بوستان فدک، اظهار کرد: امکاناتی که برای اسکان و چادرزنی مسافرین لازم است، در این بوستان آماده شده است، ورودی بوستان فدک اصلاح شده است و این بوستان اکنون روشنایی خوبی دارد، همچنین تابلوی هدایت مسافران به بوستان فدک از اتوبان قم تهران نصب شده است.

شهردار منطقه سه قم ادامه داد: بوستان لاله با توجه به اینکه در ورودی شهر قم قرار دارد، از سال‌های قبل استقبال زیادی برای اسکان در آن از سوی مسافرین صورت می‌گرفت و این بوستان اکنون به عنوان محل استراحت مسافرین و چادرخواب استفاده می‌شود؛ در سال گذشته در بوستان شهید بنیادی هم اسکان مسافرین را داشتیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم به مسافرین خدمات مناسبت تری بدهیم، تمرکز خدمات بهتر می‌تواند به ما در این زمینه کمک کند، این مساله به خصوص در بحث ایمنی مطرح است، پخش شدن مسافران در بوستان‌های مختلف کیفیت خدمات را پایین می‌آورد، ما در بوستان‌ها برنامه ریزی کردیم که از یک نقطه ای شروع و کم کم سکوها به ترتیب پر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه