English

معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد:

افزایش ٥١ درصدی حضور بانوان البرزی در انتخابات شوراها

معاون سیاسی استانداری البرز با اشاره به افزایش ١٥ درصدی ثبت نام داوطلبان در پنجمین انتخابات شوراهای استان، از افزایش ٥١ درصدی حضور بانوان البرزی در انتخابات خبر داد.

افزایش ٥١ درصدی حضور بانوان البرزی در انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری موج، فتح الله حقیقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه 3 هزار و 874 نفر داوطلب عضویت در شوراهای البرز نام نویسی کردند، اظهار کرد: این آمار در دوره چهارم شوراها 3 هزار و 374 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در کرج دوره قبل هزار و 382 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز ثبت نام کردند، افزود: این دوره هزار و 419 نفر با 3 درصد رشد ثبت نام کردند.

حقیقی با تاکید بر اینکه شهرستان فردیس در دوره گذشته فاقد شورا بوده است، گفت: در این دوره از انتخابات شورای شهر و روستاها 343 نفر در فردیس ثبت نام کردند.

معاون سیاسی استاندار البرز با اعلام اینکه دور قبل در طالقان 501 نفر داوطلب بوده و این دوره با 4 درصد کاهش به 483 نفر رسید همچنین تعداد ثبت نام ها در اشتهارد از 147 نفر دوره پیشین به 152 نفر با 3 درصد افزایش رسیده است، تصریح کرد: در ساوجبلاغ نیز میزان ثبت نام ها با 15 درصد افزایش از 965 نفر دوره قبل به هزار و 105 نفر رسید.

وی افزود: در مجموع دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا 3 هزار و 374 ثبت نام صورت گرفت که با رشد 15 درصدی به 3 هزار و 874 نفر در دوره پنجم رسید.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطر نشان کرد: در دوره چهارم 3 هزار و 100 مرد و 274 زن نام نویسی کردند و در این دوره تعداد مردان با 12 درصد رشد به 3 هزار و 461 رسید.

وی با اعلام اینکه تعداد زنان داوطلب نیز با 51 درصد رشد به 413 نفر رسید، گفت: میزان مشارک مردان در شهرها 28 درصد و زنان 63 درصد افزایش داشته است.

معاون سیاسی استاندار البرز یادآور شد: در روستاها تعداد زنان نسبت به دوره قبل 34 درصد رشد و مردان 2 درصد افزایش داشت، همچنین تعداد انصراف ها در دوره قبل 320 نفر و دوره پنجم با 96 درصد کاهش به 13 نفر رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی