English

استاندار مازندران:

تولید و اشتغال محور فعالیت ها در مازندران است

استاندار مازندران گفت: از سال گذشته تولید و اشتغال محور همه فعالیتها و اقدامات بوده و الحمدلله مازندران بر اساس آمار و اطلاعات مرکز آمار ایران موفق به کاهش بیکاری در سال قبل شده است.

تولید و اشتغال محور فعالیت ها در مازندران است

به گزارشخبرگزاری موج، ربیع فلاح جلودار عصر دوشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات صدا و سیمای مازندران گفت: ثبت نام بیش از 18 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران نویدبخش انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم عزیز است .

فلاح جلودار از همکاری بسیار خوب صدا و سیمای مازندران در جهت انعکاس اخبار و رویدادهای ستاد انتخابات استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: هرگاه با همدلی و همزبانی در مسیر توسعه و فعالیت مشترک گام برداشتیم موفق شدیم و امروز هم همدلی و همزبانی رمز توسعه و پیشرفت همه جانبه استان اس ت.

وی اشتغال فارغ التحصیلان را دغدغه اصلی مدیران و مسئولان استان خواند و گفت: ارائه تسهیلات بسته رونق تولید به هزار و 86 واحد تولیدی مازندران و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 حرکت در مسیر رونق تولید و افزایش اشتغال بوده و این حرکت همچنان تداوم خواهد داشت .

وی به تردد 21 میلیونی در مازندران در تعطیلات نوروزی امسال اشاره کرد و گفت : مازندران ظرفیت های عظیم و بزرگی دارد و همه باید بسیج شویم تا از این امکانات و نعمات الهی برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم .

وی نقش صدا و سیما را برای بسیج مردم و مشارکت جدی در عرصه تعیین سرنوشت بسیار مهم خواند و گفت : برای ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اصل اول و اساسی است ضمن آنکه باید تمامی فرایند انتخابات قانونمند و شفاف برگزار شود .

در این نشست رضا صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران گزارشی در مورد اقدامات و فعالیتهای صدا و سیمای مازندران به منظور اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ستاد انتخابات استان ارائه کرد و گفت: ستاد انتخابات صدا و سیما از 23 بهمن فعالیت خود را آغاز کرد و همه امکانات صدا و سیما برای کمک به بزگراری انتخاباتی آبرومند و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی مهیا و آماده است .

وی افزود: مردم مازندران در آستانه تصمیم بزرگی هستند و صدا و سیما هم در کنار مردم عزیز و علوی مازندران به نقش خود در خلق حماسه ماندگار کمک خواهد کرد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه