English

بازدید مدیرکل اوقاف قم از خیمه‌های معرفت حرم مطهر و پنج امامزاده(ع)

مدیرکل اوقاف استان قم با حضور در آستان مقدس پنج امامزاده(ع) و خیمه معرفت برپا شده در این مکان، حسن اجرای طرح آرامش بهاری را مورد بررسی قرار داد.

بازدید مدیرکل اوقاف قم از خیمه‌های معرفت حرم مطهر و پنج امامزاده(ع)

به گزارش خبرگزاری موج از قم،  مدیرکل اوقاف قم در بازدیدی سر زده، به آستان مقدس پنج امامزاده(ع) واقع در نزدیکی جمکران مشرف شد و بعد از زیارت مضجع شریف این امامزادگان، در خیمه معرفت برپا شده در این مکان مقدس حضور یافت.

وی ضمن گفت‌وگو با دو مبلغ مستقر در خیمه معرفت این بقعه متبرکه، حسن اجرای طرح آرامش بهاری نوروز 96 را مورد بررسی میدانی قرار داد.

گفتنی است امسال و در قالب طرح آرامش بهاری، خیمه معرفتی با دو غرفه «کودک، خانواده و فضای مجازی» و «پاسخگویی به سوالات و مسائل شرعی» با حضور دو مبلغ روحانی در آستان مقدس پنج امامزاده(ع) برپا شده است.

این خیمه معرفت در دو نوبت صبح و عصر به ارائه خدمات فرهنگی به زائران می‌پردازد، همچنین نمایشگاهی شامل ده‌ها پوستر با موضوع فلسفه حجاب و گفت‌وگو با زنان خارجی تازه مسلمان که حجاب اسلامی را برای خود برگزیده‌اند، در این خیمه معرفت برپا شده است.

با توجه به برپایی یکی از خیمه‌های معرفت شاخص نوروزی در صحن جامع فاطمی حرم حضرت معصومه(س)، مدیرکل اوقاف قم در این خیمه نیز حضور یافت و روند اجرای طرح آرامش بهاری را مورد ارزیابی قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه