English

ثبت رکورد نوسازی در ایام تخفیفات شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در ایام تخفیفات عوارض و بدهی‌ها رکوردی برای نوسازی در شهر قم ثبت شد.

ثبت رکورد نوسازی در ایام تخفیفات شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهری با استاندار قم، با اشاره به تحقق ۱۰۱ درصدی بودجه شهرداری در سال ۹۵ اظهار کرد: تحقق بودجه براساس پیگیری صورت گرفته و راه اندازی سیستم کنترل پروژه در شهرداری بوده که وضعیت خوبی را در شهرداری محقق کرده است.

وی به بودجه شهرداری در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی که صورت گرفت و حمایت اعضای شورای شهر قم بودجه سال ۹۶ شهرداری با ۶۸ درصد افزایش و اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

رنجبر با بیان اینکه ۸۲ درصد بودجه امسال شهرداری در بخش عمرانی است، افزود: بودجه بخش عمرانی بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌شود که رقمی معادل کل بدهی‌های شهرداری طی سال قبل بوده است.

وی با اشاره به تدوین چشم‌انداز ۲۰ ساله و پنج ساله شهرداری قم، خاطرنشان کرد: چشم انداز قم ۱۴۱۴ براساس نیازسنجی صورت گرفته با استفاده از نظرات افراد ذی نفوذ شهر تدوین شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم برنامه پنج ساله شهرداری را مورد توجه قرار داد و گفت: این برنامه با ۱۱ هدف، ۳۸ استراتژی، ۱۱۸ سیاست اجرایی و بیش از ۵۰۰ طرح عملیاتی به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و بودجه امسال نیز براساس همین برنامه تدوین و تصویب شد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۸ درصد بودجه شهرداری در بخش جاری تعریف شده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری بر این است که شهرداری استراتژی محور شود و به همین خاطر سیستم کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد و جبران خدمت را در شهرداری فعال کرده‌ایم.

رنجبر با تاکید بر اینکه تکمیل یکی پس از دیگری پروژه های عمرانی امید در شهروندان ایجاد کرده است، گفت: در ایام تخفیفات عوارض و بدهی‌ها رکوردی برای نوسازی ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه