English

رئیس جمعیت هلال احمر نیکشهر خبر داد:

پسر بچه شش ساله گمشده در کوهستان بخش «لاشار» پیدا شد

نیکشهر - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر و کمک های مردمی پسر بچه شش ساله، گمشده در کوهستان بخش «لاشار» از توابع این شهرستان پیدا شد.

پسر بچه شش ساله گمشده در کوهستان بخش «لاشار» پیدا شد

سید اکبر علوی در گفت و گو با خبرگزاری موج، اظهار داشت: امدادگران هلال احمر شهرستان نیکشهر با کمک نیروهای مردمی توانستند در یک عملیات جستجوی شبانه یک پسر شش ساله ساکن روستای «آپودم» که در اطراف گمشده کوهستان بوده را پیدا کنند.

وی در تشریح این عملیات گفت: در پی تماسی از سوی آقای دانش بخشدار بخش «لاشار» مبنی بر گم شدن فردی شش ساله که دیروز عصر جهت بازی و گردش با دوستانش به کوه های اطراف رفته بود با توجه به تاریکی شب بلافاصله دو تیم امداد و نجات به محل مورد نظر اعزام شد و عملیات جستجو با همراهی شهروندان محلی آغاز شدوجستجو تا صبح ادامه داشت.

وی افزود: خوشبختانه امروز صبح اوایل طلوع آفتاب فرد گمشده در حوالی کوهستان روستای «ورکات» پیدا شد و به آغوش گرم خانواده بازگردانده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر ادامه داد: فرد گم شده به علت تاریکی هوا مسیر برگشت به روستا را اشتباهی طی کرده و در تاریکی شب در دل کوهستان گرفتار شده بود و در محلی که پیدا شد با روستای محل زندگی اش فاصله بسیار زیادی دارد و اصلا قابل تصور نبود این همه مسیر را طی کرده باشد.

وی افزود: خوشبختانه این کودک در سلامتی کامل به سر می برد و فقط به علت پا برهنه بودن زخم های سطحی از ناحیه پا برایش ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه