English

توزیع کتابچه جیبی اطلاعات شهر در بین مسافرین نوروزی شهر قم

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به توزیع کتابچه جیبی اطلاعات شهر در بین مسافرین نوروزی گفت: این کتابچه حاوی اطلاعات و جزئیات مراکز خدماتی در شهر و همچنین نقشه کامل شهر قم، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) به صورت جیبی است.

توزیع کتابچه جیبی اطلاعات شهر در بین مسافرین نوروزی شهر قم

به گزاش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرداری در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و هدفمند به مسافرین و زائرین نوروزی اظهار کرد: امسال ضمن دریافت نواقص اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائر در سال‌های گذشته زیر مجموعه ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفت.

وی برنامه‌ریزی در راستای ارائه بسته‌های اطلاع‌رسانی به زائرین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به همین منظور ضمن فعال‌کردن و به کارگیری ظرفیت مجموعه‌هایی همچون سامانه ۱۳۷، اقدام به انتشار کتابچه راهنمای شهر و ویژه‌نامه نوبهار قم شد.

حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به جزئیات کتابچه اطلاعات شهر گفت: این کتابچه حاوی اطلاعات و جزئیات مراکز خدماتی در شهر و همچنین نقشه کامل شهر قم، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) به صورت جیبی است.

وی با بیان اینکه اطلاعات ضروری مورد نیاز شهروندان در این کتابچه گردآوری شده است افزود: کار گرافیکی ویژه‌ای در انتشار این کتابچه صورت گرفته و به همراه آن در بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمک و نبات متبرک آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مسافرین اهدا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه