English

معاون استاندار همدان:

شعار امسال با کاهش اتکا به نفت و ورود سرمایه‌گذاران خارجی محقق می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه صنعت گردشگری یکی از ارکان تحقق شعار امسال است گفت: شعار امسال با کاهش اتکا به نفت و ورود سرمایه‌گذاران خارجی محقق می‌شود.

شعار امسال با کاهش اتکا به نفت و ورود سرمایه‌گذاران خارجی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمود رضا عراقی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر و اسکان اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام " اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" باید به صنعت گردشگری به عنوان یکی از ارکان تولید و اشتغال بیش از پیش توجه کرد.

عراقی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری می تواند سطح اقتصادی زندگی مردم را بهبود ببخشد بیان کرد: امیدواریم در استان بتوانیم از تمام توان خود برای تحقق شعار امسال و رونق تولید و اشتغال و همچنین شناساندن شهر و استان کهن همدان بهره بگیریم.

وی عنوان کرد: برای تحقق شعار امسال در کشور باید اتکا به نفت را کاهش داد و در درجه دوم از سرمایه‌گذاران خارجی برای رونق و اشتغال بیش از پیش استفاده کرد.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: افزایش تولیدات داخلی و جلب اعتماد سایر کشورها برای استفاده از تولیدات ایران بازار فروش در خارج را هم فراهم می کند که می تواند کمک زیادی برای افزایش ظرفیت تولید باشد.

عراقی تأکید کرد: به جز تولید نمی توان راهی برای اشتغال یافت و تولید می‌تواند خدمات صنعت, آموزشی و گردشگری باشد.

وی با بیان اینکه همدان مهیای استقبال از مسافران نوروزی است گفت: در بازدید از ورودی‌ها و داخل شهر پاکیزگی و نظم شهری از هماهنگی دستگاه‌های مختلف حکایت دارد ضمن اینکه در همدان سعی شده تا علاوه بر آماده سازی زیرساخت‌ها الگوهای رفتاری را با تاریخ و تمدن ایران متناسب کنیم و موجب فراهم کردن اوقات خوش برای مسافران باشیم.

عراقی بیان کرد: اطلاع‌رسانی در مورد مشاهیر, شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در شهر مشهود است که شایسته دارالمونین و دارالمجاهدین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه