English

فریدونکنار مشکل آب آشامیدنی دارد

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس گفت: فریدونکنار مشکل آب آشامیدنی دارد.

فریدونکنار مشکل آب آشامیدنی دارد

‌به گزارش خبرگزاری موج، ولی‌الله نانواکناری درجلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با اشاره به درپیش بودن سال جدید اظهار کرد: همه باید با تفکر و اقدام جهادی در سال جدید فعالیت خود را آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: شاید توان نظامی کشور ایران در مقابله با کشورهای دیگر پایین‌تر باشد اما با حضور گسترده مردم در صحنه‌ها موفق به ناامیدی دشمنان شدیم.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه افراد نسبت به انتخابات مسئول هستند و باید با حضور گسترده سرنوشت روستاها، شهرها و کشور خود را تعیین کنند.

نانواکناری گفت: رعایت اخلاق و قانونمداری یکی از مشکلاتی است که همیشه در انتخابات وجود دارد که داوطلبان انتخاباتی باید نسبت به این موضوع دقت کافی را داشته باشند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: وظیفه مسئولان در نظارت و برپایی صحیح انتخابات بسیار سنگین است و همه باید بدانند که اصل قانون لازم است که در این میدان عمل رعایت شود و کسانی که دارای مشکلات شخصی و اجتماعی هستند نباید وارد صحنه انتخابات شوند و مسئولان امر هم باید نسبت به این موضوعات حساس باشند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی فریدونکنار از مهمانان نوروزی یادآور شد: آمار رسمی کشور نشان می‌دهد که پر ترافیک ترین نقطه کشور در سال گذشته محدوده بابلسر و فریدونکنار بوده است که امسال باید نسبت به این مسئله اقدام شود.

نانواکناری اظهار کرد: آب آشامیدنی یکی از مشکلات فریدونکنار است که با حضور مسافران این مشکل جدی‌تر می‌شود که باید به آن پرداخته شود.

وی بر لزوم به ‌کارگیری نیروهای بومی در ادارات فریدونکنار تاکید کرد و خاطرنشان کرد: به کارگیری نیروهای انسانی در ادارات باید مورد توجه باشد و هیچ دلیلی ندارد که فضای کار شهرستان فریدونکنار به نیروهای غیربومی اختصاص داده شود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که حقوق کارکنان برخی از مراکز و مشاغل پرداخت نشده است اما مدیران آن مراکز اقدام به برپایی مهمانی می‌کنند که این قابل تحمل نیست و تا زمانی که مسئله پرداخت حقوق کارگران خود را برطرف نکنند، هیچ ارتباطی با این مدیران برقرار نمی‌شود.

نانواکناری گفت: پرداخت حقوق کارگران بندر بسیار حائز اهمیت است و مسئولان بندر باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند که البته با تحولات مدیریتی کارهای بسیار خوبی انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورود به زمینه اشتغال، تولید و کار یک جهاد مقدس است و اگر هر فرد در این زمینه‌ها با نگاه مقدس فعالیت کند، می‌تواند موفق باشد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر تصریح کرد: فریدونکنار یکی از شهرهای محروم مازندران و کشور است که جذب سرمایه‌گذار می‌تواند برای پیشرفت این شهرستان موثر باشد و موجب کاهش بیکاری می‌شود.

نانواکناری با اشاره به اینکه در فریدونکنار و بابلسر دو هزار و 500 هکتار آب‌بندان وجود دارد، گفت: هر هکتار آب‌بندان می‌تواند 10 هکتار زمین کشاورزی را آبیاری کند و با توجه به اینکه 20 هزار هکتار زمین کشاورزی در فریدونکنار و بابلسر وجود دارد، 500 هکتار آب‌بندان مازاد نیازهای زمین کشاورزی در این منطقه وجود دارد و اگر ذخیره سازی مناسب انجام شود، هیچ نیازی به آب وجود ندارد.

وی افزود: در حالی که ساختن سد البرز هزار میلیارد هزینه دارد اما لایروبی آب‌بندان ها 10 میلیارد هزینه صورت می‌گیرد که یک هزینه بسیار کم در برابر ساختن سدالبرز است و می‌تواند تاثیرگذار بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: در سال جدید و با تلاش مسئولان، فریدونکنار باید به عنوان یک شهرستان پیشرو و توسعه یافته در کشور مطرح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه