English

استاندار زنجان خبرداد:

پرداخت تسهیلات به ۶۱۷ صنعتی،معدنی و کشاورزی در زنجان

استاندار زنجان گفت: در 95 با اجرای طرح رونق اقتصادی در استان زنجان به 617 واحد صنعتی،معدنی و کشاورزی استان 570 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است

پرداخت تسهیلات به 617 صنعتی،معدنی و کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری موج اسدالله درویش امیری با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل باید همچنان تداوم یابد ومقاوم سازی اقتصاد داخلی است.

وی اظهار کرد: اگر اقتصاد داخلی مقاوم شد از تهدیدات خارجی در امان خواهیم بودو متاسفانه اقتصاد ما وابسته به انرژی نفت و گاز است وقیمت این انرژی ها براساس بازار جهانی است ومادام العمر نمی توانیم به این اقتصاد تکیه کنیم و باید اقتصاد را مقاوم کنیم.

درویش استاندار زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی و حمایت از سرمایه گذاری است و اینکه تولید داخلی رشد کند وموجب ایجاد کسب و کار و اشتغال شود.

درویش امیری تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی «نه گفتن» به کالاهای وارداتی است و باید با توسعه تولید داخلی اشتغال هم به تبع توسعه پیدا می کند و هدف اقتصاد مقاومتی این نیست که مردم ریاضت بکشند بلکه درصدد ایجاد سرمایه گذاری و رونق کسب و کار است و باید رفاه اجتماعی برای مردم ایجاد شود.

وی ادامه داد: در 95 با اجرای طرح رونق اقتصادی در استان زنجان به 617 واحد صنعتی،معدنی و کشاورزی استان 570 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: در سطح کشور سرمایه های های بسیار بزرگی وجود داردو در این راستا برنامه ریزی لازم انجام شده و برنامه ریزی برای کاهش هزینه ها برای اداره کشور است واینها سربار برای اداره کشور هستند.

درویش امیری گفت:حمل و نقل در ایران کاملا در سطح استاندارد صورت نمی گیرد و هر کسی با یک ماشین شخصی مسافرت می رود و اینها هزینه سربار برای اداره کشور است و براساس سیاست تعریف شده درصدد تقویت حمل و نقل عمومی و تقویت زیر ساختها در استان زنجان هستیم.

وی یاد آورشد: ما درصدد برنامه ریزی برای تقویت حمل و نقل عمومی هستیم و زیر ساختها را توجه کنیم و در استان پروژه طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین در دست اجرا است و خوشبختانه تاکنون پیشرفت خوبی داردو این طرح پیمان سپاری شده است.

درویش امیری با بیان اینکه توجه به تقویت حمل و نقل عمومی باعث توسعه اقتصاد می شود و باید حمل و نقل با مدیریت درست تقویت شود، گفت: تقویت زیرساختهای حمل و نقل عمومی و استفاده بهینه از منابع آب و اجرای سیستم آبیاری نوین از سیاستهای اقتصادمقاومتی دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی