English

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان:

واژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجاز در بلوچستان ۲ کشته و ۸ زخمی در پی داشت

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز واژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجاز در بلوچستان 2 کشته و 8 زخمی در پی داشت.

واژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجاز در بلوچستان 2 کشته و 8 زخمی در پی داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یدالله ستوده اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی و جرحی در ساعت 4:30 صبح امروز، بلافاصله نیروهای امدادی و ماموران راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه که در حدود 8 کیلومتری محور کمربندی "بمپور" به جاده خاش رخ داد، یک دستگاه سواری پژو حامل 10 تبعه غیرمجاز واژگون شده که بر اثر این واژگونی 2 نفر فوت کرده و 8 نفر مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

ناصح مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر نیز گفت: در پی وقوع این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو در دم و نفر دوم حین انتقال به بیمارستان فوت شده است و مجروحان این حادثه توسط 4 دستگاه آمبولانس جهت درمان به بیمارستان "خاتم الانبیا(ص)" ایرانشهر منتقل شده و در حال درمان هستند.

منوچهر پرنیان رئیس اورژانس 115 شهرستان ایرانشهر هم اظهار داشت: 3 دستگاه آمبولانس جهت ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند که 8 سرنشین این خودرو را به بیمارستان منتقل کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی