English

مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان:

۷۱ غرفه برای توزیع میوه شب عید در زنجان پیش‌بینی شده است

مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان از تأمین و ذخیره‌سازی پرتقال و سیب خبر داد و گفت: 71 غرفه برای توزیع میوه شب عید در زنجان پیش‌بینی شده است.

71 غرفه برای توزیع میوه شب عید در زنجان پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد نوری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات اظهار داشت: سهمیه استان زنجان در توزیع میوه شب عید با توجه به تجربه سال‌های گذشته، 800 تن پرتقال و 400 تن سیب برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه پرتقال‌های وارداتی از مصر و ترکیه تأمین می‌شود، بیان کرد: پرتقال‌های ترکیه باید 18 روز مراحل قرنطینه را سپری کند و پس از آن توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان با اشاره به لزوم ایجاد برش‌های شهرستانی برای توزیع میوه ابراز کرد: 71 غرفه در سطح استان زنجان برای توزیع میوه شب عید پیش‌بینی شده که 40 غرفه به مرکز استان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه بنر‌های متحدالشکل برای نصب در غرفه‌های توزیع میوه ستاد تنظیم بازار طراحی شده است، تأکید کرد: باید وزن جعبه‌های سنگین در پرتقال‌های وارداتی کسر شود.

مرتضی ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دولت در قبال خرید میوه شب عید یارانه پرداخت می‌کند، تأکید کرد: نباید قیمت بازار برای توزیع این محصولات ملاک قرار گیرد بلکه باید بر اساس قیمت تمام شده محصولات را توزیع کنند.

وی با اشاره به اینکه پرتقال والنسیا با قیمت پایینی در ترکیه عرضه می‌شود و کیفیت چندان مناسبی هم ندارد، بیان کرد: باید در قیمت این نوع پرتقال بازنگری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه