English

اخبار کوتاه استان مازندران

بابلسر میزبان مسابقه دوستانه کشتی آزاد تیم ملی ترکمنستان و منتخب بابلسر شد

مسابقه دوستانه کشتی آزاد بین تیم ملی ترکمنستان و منتخب بابلسر در استان مازندران برگزار می‌شود.

بابلسر میزبان مسابقه دوستانه کشتی آزاد تیم ملی ترکمنستان و منتخب بابلسر شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقه دوستانه کشتی آزاد بین تیم ملی ترکمنستان و منتخب بابلسر روز دوشنبه در محل خانه کشتی بابلسر برگزار می‌شود.

اسماعیل پهلوان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر با تایید این خبر گفت: در حاشیه این مسابقات از خانواده‌های پنج شهید ورزشکار شهرستان بابلسر در رشته کشتی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی تقدیر خواهد شد.

شهرستان بابلسر دارای 56 شهید ورزشکار بوده و برای نخستین بار مراسم تقدیر از خانواده‌ها ی معظم ورزشکار 5 اسفند در محل زورخانه‌ای امام رضا (ع) برگزار شد.

راهیان نور دانشجویی سبب تقویت روحیه انقلابی

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی، جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه راهیان نور دانشجویی روحیه انقلابی را تقویت می‌کند، اظهار داشت: راهیان نور ارتباط عمیق نسل امروز با دیروز انقلاب اسلامی را فراهم می کند و در این مسیر بسیج دانشجویی نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی گفت: راهیان نور مسیر و عاملی برای رسیدن به همدلی و همزبانی است.

محمدرضایی با بیان اینکه بسیج دانشجویی نقش مهم و اثرگذاری در حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی یک تشکل انقلابیِ دارای اندیشه متعالی و معنوی بوده که در حفظ و حراست از انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا نقش آفرین است.

برگزاری مسابقات رفاقت مهر در استان مازندران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز مرحله شهرستانی بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر در شعب جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

لیلی احمدی افزود: مسابقات رفاقت مهر هر ساله با توجه به استقبال اعضای علاقمند و به منظور بهره‌مندی از خدمات ارزشمند اعضا در پیشبرد و پیشرفت اهداف عالی جمعیت هلال احمر در سطح کشور برگزار می شود.

وی، ارتقای توانمندی‌های علمی، امدادی و فرهنگی اعضا و ایجاد همدلی بیشتر میان جوانان عضو جمعیت را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد و گفت؛ مسابقات رفاقت مهر زمینه ایجاد شناخت استعداد‌ها را فراهم کرده و با تمرین فعالیت‌های گروهی موجب استمرار ارتباط اعضا با سازمان خواهد شد.

بازرسی از 1830 دفتر اسناد رسمی مازندران

محمد حسن بهادر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در چهارمین کمیته بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره این کل گفت: در سال جاری بیش از هزار و 830 بازرسی از دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق واحدهای ثبتی استان به عمل آمده است.

وی افزود: تا پایان بهمن ماه امسال توسط 33 بازرس از هزار و 264 بازرسی از دفاتر اسناد رسمی بیش از 590 هزار سند و از 407 بازرسی از دفاتر ازدواج قریب 28 هزار وقایع ازدواج و 132 بازرسی از دفاتر طلاق هفت هزار و 700 واقعه طلاق بازرسی شده که نسبت به مشابه سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

بهادر گفت: هر کدام از 24 واحد ثبتی استان نیز یک دوره مورد بازرسی کلی قرار گرفته و در مجموع 107 شکایات مردمی از ادارات ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق مورد رسیدگی واقع شده و در مجموع بازرسی‌های انجام شده و شکایات رسیدگی شده ، 128 پرونده انتظامی برای سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق تشکیل که تحت رسیدگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه