English

مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو:

ارتباطات خوبی با آزمایشگاه های درجه یک اروپا برقرار کرده ایم

مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو: در آموزشهای تخصصی آزمایشگاهی از ظرفیت های داخلی و خارجی استفاده کرده و ارتباط خوبی را با آزمایشگاه های سطح یک اروپا برقرار شده است.

ارتباطات خوبی با آزمایشگاه های درجه یک اروپا برقرار کرده ایم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتربهرام دارایی در چهارمین جلسه معاونین غذا و داروی قطب سوم که صبح امروز در کرمانشاه برگزار شد گفت: تفاهم نامه های خوبی با کشورهای پیشرفته اروپایی از جمله: هلند، بلژیک، مجارستان، منعقد کرده ایم و تاکنون تیم هایی برای آموزش به این کشورها اعزام شده اند.

وی افزود کسانی که به دوره های خارج از کشور اعزام می شوند پس از بازگشت آموزشها را به گروههایی از قطب ها انتقال می دهند و آنها نیز به صورت شبکه ای به آموزش زیرمجموعه های خود اقدام می کنند.

دکتر دارایی گفت: سیستم آزمایشگاهی ما نیازمند روش های سریع و آزمون های غربالگری است. روش های مرجع شیوه هایی گران و کند هستند. امیدواریم با ورود آزمونهای سریعی که بشود به نتیجه آن اطمینان حاصل کرد گامهای موثری در ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی برداریم.

وی در پایان کار آزمایشگاه را یک کار طاقت فرسا و سخت عنوان کرد و گفت: می توان به نتیجه کار آن آزمایشگاهی که تا دیروقت چراغش روشن است و آزمایشگر با خیال راحت کارش را انجام می دهد اطمینان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه