English

انتقال آب به شهرک صنعتی لامرد آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: طرح خط انتقال آب به شهرک صنعتی لامرد با اجرای 7 کیلومتر خط انتقال به پایان رسید.

انتقال آب به شهرک صنعتی لامرد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شاهپور قنبری در خصوص وضعیت شهرک صنعتی انرژی بر لامرد افزود: طرح خط انتقال آب به این شهرک با اجرای 7کیلومتر خط انتقال به پایان رسیده و آب مورد نیاز تامین شده است .

وی همچنین با اشاره به اجرای شبکه داخلی برق و اتصال این شهرک صنعتی به برق گفت: در آینده و متناسب با استقرار واحد های صنعتی احداث خط اختصاصی برق نیز انجام خواهد شد .

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی انرژی بربعنوان یکی از تخصصی ترین شهرک های صنعتی کشور در حوزه استقرار صنایع در حوزه انرژی، آماده جذب سرمایه گذار است، گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی انرژی‌بر جنوب در لامرد، زیرساخت مناسبی برای استقرار صنایع نفت و گاز و پتروشیمی فراهم شده است .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: ایجاد شهرک صنعتی صنایع انرژی بر لامرد با توجه به همجواری لامرد با منطقه پارس جنوبی و عسلویه در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است .

وی اضافه کرد: این شهرک صنعتی با بیش از یک هزار و 83 هکتار مساحت یکی از وسیع ترین شهرکهای صنعتی استان و کشور محسوب می شود که از افق مناسبی برای استقرار و فعالیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برخوردار است .

قنبری افزود: شهرک صنایع انرژی‌بر لامرد ظرفیت استقرار 400 واحد صنعتی با پیش بینی اشتغال زایی 20هزار نفر را دارد .

وی با تصریح اینکه از سرمایه‌گذاران متقاضی فعالیت در این شهرک حمایت‌های لازم انجام می‌شود، گفت: مشوق‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران شامل اعمال تخفیف های ویژه و پرداخت 5درصد نقدی حق انتفاع و مابقی در اقساط 36ماهه درنظر گرفته شده است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با یادآوری اقدامات زیرساختی در شهرک صنعتی لامرد و ناحیه صنعتی نیرایی در این شهرستان اظهار کرد: امسال طرح های پیاده روسازی و ایجاد ساختمان آتش نشانی در شهرک صنعتی لامرد و احداث برج نوری درناحیه صنعتی نیرایی انجام و به پایان رسیده است .

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان لامرد در جذب سرمایه گذار و نزدیکی به منطقه پارس جنوبی و همجواری با خلیج فارس، سرمایه گذاری در این شهرک های صنعتی از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه