English

رئیس ستاد انتخابات گلستان:

پیش‌بینی ۱۶۲۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گلستان

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از پیش بینی 1625 شعبه اخذ رأی جهت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان و ارسال این آمار به ستاد انتخابات کشور خبر داد.

پیش‌بینی 1625 شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر طهماسبی در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: رصد اخبار و تحرکات سیاسی، اجتماعی، سخنرانیها و همایش‌هایی با رنگ و بوی انتخاباتی از وظایف اداره کل سیاسی و دبیرخانه ستاد انتخابات استان است و کلیه اخبار بدست آمده به وزارت کشور ارسال می شود. به همین منظور تاکنون بیش از 2600 خبر با مضمون انتخاباتی از طریق سامانه به وزارت کشور ارسال شده است.

وی تصریح کرد: همچنین رصد سایت‌ها، وبلاگ ها و برخی از کانال های وابسته به افراد و جریان های سیاسی در آستانه انتخابات در دستور کار اداره کل سیاسی و دبیرخانه ستاد انتخابات استان قرار دارد.

طهماسبی بیان کرد: خوشبختانه ستاد انتخابات استان با تشکیل 6 جلسه و 49 مصوبه فعالیت خیلی خوبی داشته و از این حیث نسبت به سایر استانها و حتی ستاد انتخابات کشور جلوتر هستیم. تاکنون تعداد 24 جلسه با 119 مصوبه در کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان و 65 جلسه با 333 مصوبه نیز در ستادهای شهرستانی تشکیل شده است.

وی در ادامه از پیش بینی 1625 شعبه اخذ رأی جهت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان و ارسال این آمار به ستاد انتخابات کشور خبر داد و گفت: ممکن است این تعداد صندوق پیش بینی شده تا زمان انتخابات دچار تغییرات جزئی در تعداد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به هم زمانی ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با تعطیلات نوروز 96 تمامی کمیته ها باید نیروی کشیک در این ایام داشته باشند، ضمن اینکه مرخصی کلیه فرمانداران و بخشداران جز با هماهنگی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان از تاریخ 15 اسفند ممنوع است و حضور فرمانداران و بخشداران در این ایام در حوزه های انتخاباتی، ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه