English

اخبار کوتاه استان مازندران

قیمت کالاهای اساسی شب عید در استان مازندران مشخص شد

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران قیمت برخی از کالاهای اساسی شب عید در استان را اعلام کرد.

قیمت کالاهای اساسی شب عید در استان مازندران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حسین نگهدار اظهار داشت: در حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، پایش، عرضه، تأمین و توزیع کالاهای اساسی برای ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از نوسانات قیمتی متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و نیاز استان بوده و تنظیم بازار باید در جهت برقراری تعادل در بازار محصولات کشاورزی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان کالا باشد.

وی با بیان اینکه شکر، گوشت سفید و قرمز، سیب و پرتقال برای شب عید ذخیره‌سازی شد، افزود: هماهنگی‌های لازم برای تأمین شکر سفید استان از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو با کارخانه قند شیروان و تأمین گوشت سفید و قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری مباشرین توزیع در شهرستان‌ها و ذخیره‌سازی سیب و پرتقال برای توزیع در ایام پایانی سال در سطح استان از طریق سازمان تعاونی روستایی انجام شد.

دستگاه قضایی مازندران با متخلفان چهارشنبه آخرسال برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از برخورد دستگاه قضایی استان با متخلفان چهارشنبه آخر سال خبر داد.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری اظهار داشت: واحدهای صنفی و مغازه‌هایی که متصدیان این واحدها مبادرت به نگهداری و توزیع مواد منفجره و محترقه غیرمجاز کنند، تعطیل و پرونده عاملان و مرتکبان، قطعاً تا پایان تعطیلات عید نوروز مفتوح خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه همه ساله در آستانه عید نوروز و چهارشنبه آخر سال برخی از افراد به بهانه برگزاری مراسم شادمانی، مبادرت به انجام برخی اعمال و افعال ناهنجار و مجرمانه می‌کنند و با استفاده از مواد محترقه و منفجره موجبات مزاحمت، سلب آسایش و امنیت شهروندان را فراهم می‌کنند و تاسف بیشتر برای این عده از افراد این است که با این اعمال خود ضررهای جبران ناپذیر مادی و معنوی به شهروندان وارد نموده و به حقوق مردم تعرض می‌کنند.

آغاز تصویربرداری "درد مشترک" در سیمای مازندران

تله فیلم "درد مشترک"، تولید سیمای مرکز مازندران با همکاری اداره حمل و نقل جاده ای استان در بابلسر کلید خورد.

تصویر برداری تله فیلم "درد مشترک" به تهیه کنندگی امین علیجانی گنجی و نویسندگی و کارگردانی ناصر طاهریان در بابلسر آغاز شد.

مجری طرح شرکت سینمایی راسخ فیلم به مدیریت مهدی اکبری بوده و مدیر تصویر برداری این پروژه به عهده تقی قاسم پور است.

کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در آمل

دادستان عمومی و انقلاب آمل از کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

علی طالبی افزود: طی عملیاتی اطلاعاتی، یک باند مواد مخدر سنتی مورد شناسایی قرار گرفته و از این باند 113 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: مواد مخدر فوق الذکر شامل 83 کیلوگرم حشیش و 30 کیلوگرم تریاک در حین حمل به شهرستان آمل در محور هراز کشف شده است.

ثبت 3248 رسید خرید گندم مازندران

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 پایلوت اجرای طرح سامانه نظام جامع فناوری بازرگانی در سطح کشور شد.

رئیس گروه فناوری اطلاعات و آمار شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو گفت: این طرح در 7 فاز مدیریت کاربران، بازرگانی داخلی، مدیریت انبار و توزیع و فروش، فاز دوم شامل پرسنل، کارگزینی، دریافت و پرداخت حسابداری، حقوق و دستمزد و مدیریت انبار، فازهای دیگر شامل بازرگانی خارجی، برنامه و بودجه، حسابرسی، آموزش و رفاهی است.

عاطفه خزایی به عملیاتی شدن این سامانه در شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 اشاره کرد و گفت: با اجرای سامانه نظام جامع بازرگانی تاکنون 3248 رسید خرید گندم در استان مازندران و 1366 رسید خرید گندم در گلستان و 178 رسید نیز در استان سمنان ثبت شد.

اکران همزمان جشنواره پویانمایی در مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: همزمان با دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، فیلم‌های منتخب این جشنواره درسینما کودک و خانواده کانون مازندران اکران می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: 650 فیلم ازکودکان ایران و 25 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی بیان کرد: 450 فیلم این جشنواره به شرکت کنندگان ایرانی و 200 فیلم آن به شرکت کنندگان خارجی از کشورهای اسپانیا‌، اسلونی‌، آفریقای جنوبی، آلمان‌، آمریکا‌، ایتالیا، برزیل‌، بریتانیا‌، تایوان‌، فرانسه‌، فنلاند ،فلسطین‌، قبرس‌، کره‌، لهستان‌، لبنان‌، مالزی‌، مکزیک ،هند، بلژیک‌، سوئد، امارات و آذربایجان اختصاص دارد

عدم محدودیت در توزیع شکر، برنج و کره شب عید

با توجه به افزایش تقاضا در ایام عید در مسافرپذیر بودن استان هیچگونه نگرانی و کمبودی در توزیع شکر، برنج و کره خوراکی در استان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: با توجه به تاکید معاونت بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران هیچ محدودیتی برای عرضه شکر و برنج با قیمت مصوب در ایام تعطیلات عید در استان مازندران وجود ندارد.

سید محمد جعفری با اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص توزیع کالاهای اساسی در ایام تعطیلات عید اظهار داشت: به‌منظور تنظیم بازار شب عید شکر سفید تصفیه شده به قیمت 2520 تومان از درب کارخانه به عاملینی که از طریق سازمان جهاد کشاورزی معرفی جهت عرضه در سطح استان تحویل می‌شود

انجام ذخیره‌سازی سوخت نوروزی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: 156 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی منطقه ساری آماده سوخت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

حسین‌علی طالبی در نشست با روسای نواحی آمل، بابل، بابلسر، سوادکوه، قائم‌شهر، ساری، نکا و بهشهر، اظهار داشت: ذخیره‌سازی مطلوب انواع فرآورده‌های نفتی در انبار نفت ساری انجام شد و 118 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع سوخت رسانی مطلوب نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه سوخت‌رسانی باید با کنترل دقیق صورت پذیرد، افزود: حضور موثر روسای نواحی در ارائه خدمات مطلوب به مردم با بازدیدها و نظارت کافی بر عملکرد جایگاه‌های سوخت قبل از سال نو و ایام تعطیل نوروزی ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه