English

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

۲۰ معلم برگزیده لرستان تجلیل می‌شوند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان از تجلیل از 20 معلم برگزیده این استان خبر داد.

۲۰ معلم برگزیده لرستان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، خیراله خیرایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ازابلاغ شیوه نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان های لرستان خبر داد.

وی افزود: در این دوره با رویکرد بومی و منطقه ای و اولویت شایستگی های علمی، پژوهشی، حرفه ای و معرفتی200 معلم برگزیده شهرستانی و منطقه ای و 20 معلم برگزیده استانی انتخاب و در هفته معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد: کار تشکیل ستاد و بررسی پرونده های معلمان برگزیده در سطح مدارس از هشتم اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا 25 اسفندماه معلمان برگزیده مدارس با مناطق و شهرستان ها معرفی خواهند شد.

خیرایی ادامه داد: مناطق و شهرستانها هم حداکثر تا 17 فروردین ماه 96 پرونده معلمان برگزیده خود را به استان ارسال خواهند کرد و پس از آن کمیته استانی بر اساس شاخص های اعلام شده 20 معلم برگزیده استان را شناسایی و معرفی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: یک معلم برگزیده هم به نمایندگی از معلمان برگزیده استان به کشور معرفی می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان افزود: معلمان برگزیده استان در 8 گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیت بدنی، مشاور، مراقبین سلامت و مربی پرورشی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه