English

استاندار قم خبر داد؛

تشکیل ستاد انتخابات استان قم

استاندار قم با اشاره به پیگیری مشکلات مردم بلافاصله بعد از تدفین رئیس‌جمهور گفت: تمام سعی ما بر این است که همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اختلالی در امورات کشور به وجود نیاید و از طرف دیگر ستاد انتخابات در استان قم نیز تشکیل و احکام آن صادر شده است تا شاهد برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در استان قم باشیم.

تشکیل ستاد انتخابات استان قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سید محمد آقامیری در گردهمایی ائمه جمعه استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی کشور اظهار داشت: موضوع معیشت مردم برای ما یک موضوع جدی و از نگرانی‌های اصلی ما است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نباید اختلالی در کار مردم ایجاد شود، افزود: ما بلافاصله بعد از تدفین رئیس‌جمهور با حضور در مناطق مختلف استان قم تمام امورات و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنیم.

استاندار قم با تأکید بر اینکه در استان قم ستاد انتخابات تشکیل شده و شاید اولین استانی هستیم که ستاد انتخابات را شکل داده است، گفت: احکام صادر شده و جلسات ستاد انتخابات برگزاری می‌شود و با توجه به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات را از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است به دنبال این هستیم که انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری در استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه در استانداری تصمیم گرفته شد که به شهرستان‌ها و حتی روستاهای اطراف قم سفر کنیم و ملاقات‌های مردمی را در روستاها داشته باشیم، افزود: در سفرهایی که به روستاها و بخش‌های اطراف قم خواهیم داشت در کنار شنیدن مشکلات مردم، مصوباتی که تا کنون داشته‌ایم را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات و موانع اجرایی‌شدن این مصوبات را بررسی و رفع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه