English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی:

خون شهدای خدمت فتح بابی برای تحقق جامعه مهدوی خواهد بود

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که خون‌های شهدا فتح بابی پیش روی ملت برای تحقق جامعه آرمانی مهدویت خواهد بود، اظهار داشت: عزتی که از آن خداست را تمام عالم‌وآدم جمع شوند، نمی‌توانند زمین بزنند؛ مردم در سالیانی نه‌چندان دور قطعاً شاهد ثمرات زیرساخت‌های دوران ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی خواهند بود.

خون شهدای خدمت فتح بابی برای تحقق جامعه مهدوی خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی در محفل معارفی شب گذشته حرم مطهر بانوی کرامت ، با تأکید بر این که ذات اقدس الهی نسبت به بندگانش نعمات و فرصت‌های بی‌شماری را برای تعالی و کمال مقدر فرموده است، اظهار داشت: انسان باید از این نعمات و فرصت‌ها در جهت سلوک الی الله و در مسیر تجارت با خود خداوند متعال وارد شود و از این نعمت‌ها بهره ببرد.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که تمام فرصت‌های مسیر زندگی زوال‌پذیر بوده، انسان عاقل کسی است که این فرصت‌ها را فقط برای‌خدا هزینه کند، اظهار داشت: کسی که باخدا وارد تجارت می‌شود، همه چیز اعم از مال، جان، آبرو و موقعیت را در طبق اخلاص می‌گذارد و باخدا وارد معامله و تجارت می‌شود.

 وی با اشاره به این که موفق‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که ضمن معرفت نسبت به خداوند، با شناسایی سرمایه‌های وجودی، بهترین مسیر و مکان برای تجارت را فهم و انتخاب می‌کنند، یادآور شد: موفق‌ترین انسان‌ها که خود فقیر الی الله هستند، از تمام فرصت‌ها در جهت سلوک الی الله و بندگی خدا استفاده و سرمایه‌های وجودی را برای‌خدا هزینه می‌کنند.

 مؤمنی در ادامه ضمن اشاره به فرازهایی از آیات قران با تأکید بر این که هرکسی باخدا وارد معامله شود به درجات بالای بندگی که همان حی و صادق حقیقی است نائل می‌شود، ابراز داشت: خداوند متعال در آیات متعدد نسبت به افرادی که از دین روی بر می‌گردانند، نکاتی را متذکر شده، تصریح می‌کنند که هیچ‌گاه دین خدا بر روی زمین نمی‌ماند و دین هیچ نیازی به انسان ندارد و این انسان است که نیازمند دین و طریق بندگی است.

 سخنران محفل معارفی حرم مطهر شهدای پرواز خدمت را خادمان قرآن، دین و ملت دانست و ابراز داشت: تشییع پیکر خادمان دین خدا تجلی موج مهدویت در جای‌جای ایران‌زمین بود؛ زیرا رئیسی عزیز کسی است که به تمام اوامر دین عامل بود.

 وی با تأکید بر این که امثال رئیسی عزیز فدای مردم می‌شوند و خون‌های ریخته شده، فتح بابی پیش روی ملت برای تحقق جامعه آرمانی مهدویت خواهد بود، اظهار داشت: عزتی که از آن خداست را اگر تمام عالم‌وآدم جمع شوند، نمی‌توانند زمین بزنند؛ مردم در سالیانی نه‌چندان دور قطعاً شاهد ثمرات زیرساخت‌های دوران ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی خواهند بود.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت صدق در ولاء شهید آیت‌الله رئیسی را مهم‌ترین پایه باز شدن باب شهادت ایشان دانست و با تأکید بر این که انسان تا خاکی نشود افلاکی نمی‌گردد، اذعان داشت: بدون انس باخدا و زانوزدن درب‌ خانه اهل‌بیت علیهم‌السلام، نمی‌توان به رفعت مقام دست‌یافت.

 وی با اشاره به این که بهترین انسان محب خدا بوده، نسبت به مؤمنین متواضع و افتاده و در مقابل ظالمان و کافران قدرتمند و باهیبت و سرافرازند، اظهار داشت: خداوند به عنایت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و امام‌زمان (عج)، به رئیسی چنان عزتی داد که دیگر کشورها برای شهادت ایشان عزای عمومی اعلان کردند و این در تاریخ ایران بی‌سابقه بود.

 مؤمنی در بخش پایانی سخنان خود و در ادامه تبیین ویژگی بهترین بندگان خدا با تأکید بر این که فضل الهی مشمول کسی می‌شود که در طریق بندگی قدم برداشته باشد، خاطرنشان کرد: بهترین بندگان خدا در مسیر الهی اهل مجاهده بوده و شب و روز نمی‌شناسند؛ شهید آیت‌الله رئیسی در عین سبک زندگی ساده، هیچگاه انس با مردم را به پشت میز نشستن ترجیح نداد و هیچ ابایی از شماتت و طعنه و تهمت‌ دشمنان و مخالفان نداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه