English

سران کشورهای منطقه با ملت‌ها همراه شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سران کشورهای منطقه با ملت‌ها همراه شوند.

سران کشورهای منطقه با ملت‌ها همراه شوند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مراسم بزرگداشت شهید حاج طالع یوسف‌اف همرزم سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی، شامگاه دوشنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جوانان جهان اسلام و محور مقاومت، طلاب حوزه‌های علمیه و مردم بصیر قم در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله محسن اراکی اظهار کرد: این مراسم بزرگداشت یک مرد بزرگ از یک قوم و ملتی بزرگ است. امروز مردم آذربایجان نماد مقاومت اسلامی هستند و پرچم مقاومت از این سرزمین به اهتزار در آمده است.

وی افزود: دنیا باید بداند که روزگار امروز، روزگار ظلم نیست، زمان عربده کشی‌ها و ستمگری‌ها و جنایت بی‌پاسخ استکبار جهانی به سر رسیده است. حاکمان کشورهای اسلامی بدانند با حرکت مقاومت اسلامی ریشه استکبار جهانی به سردمداری آمریکا برچیده می‌شود و ایران اسلامی با آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن است و از این مسیر عقب نشینی نخواهد کرد.

آیت‌الله اراکی ادامه داد: دنیا باید بداند که روزگار امروز روزگار مقاومت و بیداری ملت‌ها است، دوران ستمگری‌ها و جنایتگری‌ها علیه ملت‌ها به پایان رسیده است. ما به آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیانش در جهان می‌گوییم آن دوران که شما ملت‌ها را می‌کشتید و زیر لگد له می‌کردید و با چکمه‌های خود سینه مستضعفان را له می‌کردید گذشته و امروز روز بیداری ملت‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شاهد هستیم که راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی ظهور و بروز پیدا کرده و این سیل عظیم، دشمنان اسلام را از میدان خارج خواهد کرد. این جریان، طاغوت‌های مصر، لیبی و یمن را از میان برداشت و اگر حاکمان راه را برای ملت‌ها باز نکنند و صدای ملت‌ها را خاموش کنند در این صورت ملت‌ها از این حکومت‌ها پیروی نخواهند کرد.

وی افزود: منطقه قفقاز و کشور شیعه آذربایجان خاستگاه مردان بزرگ است و رزمندگان این منطقه همواره در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) پیشتاز بوده و ما از شهدای بزرگ آذربایجان که جان خود را در مسیر اسلام، قرآن و اهل‌بیت(ع) فدا کردند تجلیل می‌کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: روزی به سفیر عربستان در ایران گفتم که اگر پادشاه کشور شما پرچم وحدت امت اسلامی را بلند کند، گرد او جمع خواهند شد که این امر هم به سود دنیا و هم به نفع آخرت‌شان است. امروز سران کشورهای منطقه باید با ملت‌های خود علیه استکبار همراه شوند، در غیر این صورت روزی خواهد رسید که همین امت‌ها، آنان را سرنگون خواهند کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: نهضت الهی مقاومت اسلامی و این خیزش بزرگ از ایران آغاز شد اما در این نقطه متوقف نشد، تفکر مقاومت امروز از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و نه تنها کشورهای غرب آسیا بلکه اروپا و آمریکا را هم در نوردیده است.

وی گفت: احمق‌های آمریکایی امروز می‌گویند که خیزش دانشجویی اخیر کار ایران است، اما نمی‌فهمند که این خیزش، خیزش انسانیت است، خیزش فطرت‌های بیدار بشری است، خیزش آن انسان‌های است که تا کنون با تخدیر و تحقیر و جنگ رسانه‌ای، از توطئه‌های شما خبر نداشتند و در خواب غفلت و جهل به سر می‌بردند.

آیت‌الله اراکی اضافه کرد: علی رغم جنگ رسانه‌ای دشمن برای سر پوش گذاشتن بر جنایت‌ها و کشتارهای رژیم صهیونیستی و دیگر جنایتکاران، اما ملت‌ها این حقایق را فهمیدند و وجدان های بشری بیدار شده و بشریت خیزش جدیدی پیدا کرده، امروز دوران بیداری ملت‌ها است.

وی گفت: امروز حمایت از مقاومت اسلامی و مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا به راه افتاده و وجدان های بشری بیدار شده‌اند، این جریان امروز خاموش شدنی نیست.

آیت‌الله اراکی در پایان گفت: به سران کشورهای اسلامی می‌گوئیم که فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورند، آنان می‌خواهند شما را فریب بدهند و شما را در مقابل ملت‌ها قرار دهند، خود را برای آمریکا و اسرائیل هزینه نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه